Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Znane marki zainteresowane powierzchnią w Galerii Narew

redakcja
redakcja
Ewa Wierzbowska - PR Manager
6 marca w Warszawie odbyła się prezentacja Galerii Narew, zorganizowana pod hasłem "Kluczem do sukcesu jest poszukiwanie nowych dróg rozwoju".

W spotkaniu uczestniczyli przedstawiciele znanych marek, zainteresowanych wynajęciem powierzchni handlowej w największej Galerii w Łomży.Zmiana projektu i wizualizacji, nowe pozwolenie na budowę obiektu oraz parkingów, prezentacja zalet wynikających z oferty i lokalizacji Galerii Narew w Łomży. Te i wiele innych zagadnień było tematem spotkania, podczas którego zaprezentowano najemcom nowe oblicze Galerii Narew w Łomży. Wśród uczestników znaleźli się przedstawicie firm, zainteresowani poszerzeniem zakresu swojej działalności o rynek łomżyński, między innymi: C&A, Douglas, Centro, YES, Puma, Play, Mc Donalds, Subway, czy Cinema Lumiere. Spotkanie było również okazją do przeprowadzenia rozmów o sprawach ważnych i kontrowersyjnych. Jedno z najczęściej pojawiających się pytań dotyczyło konkurencyjnego projektu. Podczas spotkania wielu najemców pytało nas o istniejącą i przyszłą konkurencję. Doradzając inwestorowi przy koncepcji handlowej projektu dokładnie przeanalizowaliśmy potencjał Łomży i regionu.. Galerii Narew nie da się wprost porównać do żadnego innego projektu realizowanego i istniejącego w obszarze oddziaływania. Największy hipermarket spożywczy, jedyny hipermarket kategorii "Dom i Ogród", jedyny multipleks kinowy oraz największa galeria z modą i usługami składają się na najbardziej komplementarną i jedyną taką ofertę w regionie. Dodatkowym atutem Galerii Narew jest dogodny dojazd ze wszystkich części miasta i regionu. Jestem przekonany, że klient szukający miejsca na zakupy będzie wybierał ten obiekt, który da mu największy wybór, a w tym regionie będzie to Galeria Narew - mówi Piotr Wasilewski, Retail Agency Director, DTZ Polska."Galeria Narew" w Łomży, to centrum o zasięgu regionalnym, które powstaje na terenie o powierzchni 110 000 mkw, z czego połowę stanowić będzie część handlowa: ok. 100 sklepów (między innymi: Real, Castorama, H&M), restauracje, kawiarnie i jedyny w regionie multipleks kinowy (Lumiere). Do dyspozycji zmotoryzowanych klientów oddanych zostanie 1300 miejsc parkingowych.

emisja bez ograniczeń wiekowychnarkotyki
Wideo

Strefa Biznesu: Czterodniowy tydzień pracy w tej kadencji Sejmu

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto