Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Znikną wielkie reklamy szpecące Muzeum Narodowe

Patrycja Szołucha
Budynek Muzeum Narodowego w Warszawie
Budynek Muzeum Narodowego w Warszawie wikipedia.org/Creative Commons
Najbliższy poniedziałek przyniesie kres "zdobiącym" Muzeum Narodowe, wątpliwie estetycznym, ogromnym banerom reklamowym. Decyzja zapadła za sprawą nowej dyrekcji, na czele z byłą szefową "Zachęty" Agnieszką Morawińską, która chce "w pełni wydobyć walory" gmachu.

- W trosce o estetykę i jakość przestrzeni publicznej oraz właściwe wyeksponowanie zabytkowej architektury przedwojennej Warszawy, uprzejmie informujemy, iż w poniedziałek, 13 grudnia 2010 r., o godz. 13.15 nastąpi usunięcie banerów reklamowych z elewacji budynku Muzeum Narodowego w Warszawie. Zdjęcie banerów pozwoli w pełni wydobyć walory i piękno wybudowanego w latach 1927-1938 gmachu, będącego przykładem architektury funkcjonalizmu, który jako jeden z nielicznych warszawskich budynków przetrwał II wojnę światową - czytamy w podpisanym przez dyrekcję muzeum komunikacie.

Jak informuje gazeta.pl/warszawa, płachty reklamowe zostaną zdjęte w porozumieniu z konserwatorem zabytków, wojewodą mazowieckim oraz sponsorami: operatorem Plus, PKN Orlen i firmą Polkomtel.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto