Płyta fundamentowa torów odstawczych, która zamknie cały obiekt, jest wykonana w 50 proc. – powstało 21 ze składających się na nią 42 sekcji. Dla bezpieczeństwa, każda z prawie 7-metrowych sekcji jest wykonywana osobno, a kolejną można wykonać dopiero kiedy użyty beton osiągnie wystarczającą wytrzymałość.
Zobacz też: Tramwaje jeżdżą już przez most Skłodowskiej-Curie [ZDJĘCIA]
Rozpoczęto także prace pod wykonanie tzw. podperonia, czyli konstrukcji nośnej peronu. Na torach odstawczych służyć on będzie załodze obsługującej obiekt. Powstaje też wyjście ewakuacyjne E1 oraz klatka schodowa.
Trwają również prace, które zaplanowano na czas postoju tarcz TBM. Zamknięto już otwór technologiczny po stronie toru południowego, który posłużył do umiejscowienia w szybie TBM Anna. Teraz trwa zasklepianie otworu znajdującego się po stronie toru północnego.
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?