Kamera była umieszczona na głowie opiekunów lub na specjalnym kiju. Zwierzaki reagowały na nią z dużym zaciekawieniem – co jest widoczne na filmie. Małpki chciały wziąć ją do ręki, a nieśmiałe na co dzień wilki grzywiaste porządnie obwąchać. Foka zaprezentowała skoki do wody, a hipopotam wykonał przed kamerą radosne obroty w wodzie.
Przy współpracy z firmą Simple Stories, znaną z filmu „My Passion. Made in Zakopane” udało się zmontować klip, jakiego Miejski Ogród Zoologiczny w Warszawie jeszcze nie miał.
– Przygotowując się do scenariusza spotu przeglądałem spoty zoo z całego świata i praktycznie w każdym autorzy zapomnieli o pokazaniu najważniejszego – charakteru zwierząt – mówi Mateusz Mróz z Simple Stories. – Przekazaliśmy więc kamerę opiekunom zwierząt. W 120 klatkach na sekundę reakcje włochatych mieszkańców ogrodu na pracowników i kamerę okazały się rewelacyjne. Dołączyliśmy tylko do tego kilka klasycznych ujęć – dodaje Mróz.
– Nie chcieliśmy, tak jak inni, pokazywać infrastruktury czy atrakcji, jakie czekają na turystów. Chcieliśmy za to bliżej zaprezentować naszych bohaterów, mieszkańców Ogrodu – mówi Katarzyna Myszkorowska, zastępca dyrektora Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie – Dlatego stwierdziliśmy, że to właśnie opiekunowie zwierząt, których zwierzaki traktują, jak członków swojego stada, zrobią najlepsze zdjęcia. Oddaliśmy kamerę w ich ręce i więcej nie ingerowaliśmy. Zwierzaki pokazały się rewelacyjnie i nie bały się sprzętu, co pokazuje, jak dużym zaufaniem darzą ludzi, którzy się nimi opiekują.
Oto, co udało im się zarejestrować:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?