I może się komuś wydawać, że promocje już nie robią na nikim żadnego wrażenia, bo w dobie internetu i świadomości marketingowych chwytów - mniej ulegamy rabatom i okazjom sklepów. Nic bardziej mylnego. Tę teorię obala także wideo, które zamieścił w sieci jeden z youtuberów.
- Chciałem na własnej skórze przekonać się jak to jest być w centum akcji na #BlackFriday. Wybrałem się do Lidla i przyglądałem się sytuacji, nic nie zapowiadało takiego obrotu sprawy...
Co ciekawe ochroniarz w tym dniu spóźnił się do pracy, a kierowniczka nie potrafiła sobie poradzić z rozzłoszczonym klientem - opisuje vloger.
Zobacz też: Tak wyglądał Black Friday w Warszawie. Co można kupić taniej? [ZDJĘCIA]
Na nagraniu widzimy, kilka osób, które zainteresowane są ewidentnie okazjami w sklepie. Prosta wycieczka po przecenione produkty, może czasami zmienić się w zupełnie nieoczekiwaną przygodę. Zresztą sprawdźcie nagranie:
Podobne sytuacje miały także miejsce w Warszawie. Przypominamy słynny filmik, gdzie klienci "walczą" o zdobycie ubrań znanego projektanta:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?