Nowa wersja klipu promującego Warszawę na Euro 2012 została skrócona o około 15 sekund.
Udostępnij artykuł na Facebooku |
Nie ma w niej już scen, które krytykowali wcześniej internauci – chodzi o mężczyznę wychodzącego z hotelu i patrzącego dwuznacznie na swoje… krocze, a także przelotu bohaterów filmu nad Wisłą. Dodano jednak dodatkowe sceny, w których to kobieta goni mężczyznę.
Ratusz zdecydował się przemontować klip właśnie po wcześniejszych reakcjach internautów. – Ratusz nic nie płacił za te zmiany. Zaproponowali je sami twórcy – mówi Magdalena Łań z biura prasowego ratusza. – Zrobiono to oczywiście z powodu burzy, która przetoczyła się przez internet. Uznaliśmy, że nie było sensu „okopywać” się na swoich pozycjach, dlatego zmieniliśmy film – dodała Łań.
Nowa wersja klipu:
Stara "kontrowersyjna" wersja:
Pierwsza wersja filmu wzbudziła ogromną ilość komentarzy od internautów. Krytykowali oni pomysł, scenariusz, a także wykonanie samego filmu. Katarzyna Ratajczyk z biura prasowego miasta mówiła wtedy, że film wygrał konkurs organizowany przez Stołeczne Biuro Turystyki, a scenariusz o dwójce biegaczy najbardziej spodobał się jurorom.
Internauci o klipie: Pan z erekcją. Internauci nie mają litości dla spotu "Warszawa 2012"
– Film jest metaforą charakteru Warszawy, ja np. ją widzę. Ale każdy ma inny gust, każdy ma prawo do swojej opinii – dodała wtedy Ratajczyk.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?