Teraz Polska Organizacja Turystyczna przeznaczy 750 tys. złotych na kampanię promocyjną Kanału Augustowskiego, a przede wszystkim tzw. szlaku papieskiego. Kampania rozpocznie się w kwietniu przyszłego roku i potrwa do marca 2011 roku.
W 2009 do konkursu na najlepszy produkt turystyczny zgłoszonych zostało 48 produktów, m.in. zamek w Malborku, inscenizacja bitwy pod Grunwaldem, Międzynarodowy Festiwal Teatralny Malta czy Muzeum Zamkowe w Malborku.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?