Głównym celem badania jest obserwacja zmiany umiejętności posługiwania się językiem angielskim przez uczniów gimnazjów oraz określenie czynników sprzyjających nabywaniu umiejętności językowych. Będzie to tzw. badanie podłużne, obejmujące trzy lata nauki w gimnazjum tej samej próby uczniów. Badanie uczenia się i nauczania języków obcych w gimnazjum realizowane jest przez Instytut Badań Edukacyjnych w ramach projektu systemowego „Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego", współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III: Wysoka jakość systemu oświaty, Poddziałanie 3.1.1 Tworzenie warunków i narzędzi do monitorowania, ewaluacji i badań systemu oświaty. Wykonawcą pierwszego etapu badania jest instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?