Fabuła spotu jest bardzo prościutka. Osiedlową alejką spaceruje sobie mieszkaniec pozwalając psu robić kupy gdzie popadnie (swoją drogą kto widział, aby pies robił tyle razy kupę). Całej scence przygląda się grupa nastoletnich wyrostków z piwkiem w ręce. Liderka grupy dbającej o czystość miasta rusza w piwem w dłoni w stronę właściciela czworonoga i ryczy na całe gardło:
-TY! Sprzątaj to!
Spacerowicz nie bardzo zorientowany o co chodzi nadobnej panience pyta :
- Co?
- G*wno! – ryczy panienka
Z relacji w prasie miała być to niegrzeczna kampania reklamowa... Nie wyszło niegrzecznie... wyszło po prostu chamsko i ordynarnie.
Jeżeli Urząd Miasta jest zachwycony swoją kampanią to jest to bardzo źle. Dzięki temu filmikowi obywatel Opola może dowiedzieć się i nauczyć, że nie istnieje ustawa o wychowaniu w trzeźwości, o zakazie spożywania napojów alkoholowym w miejscu publicznym, także o tym, że to młodzież z piweczkiem w ręku odzywająca się do przechodnia bez jakiegokolwiek szacunku w rynsztokowym języku będzie stanowiła prawo w naszym mieście.
"G*wno" wprawdzie istnieje w słowniku języka polskiego, ale raczej nie stanowi to podstawy przy wymianie grzeczności. Dzięki takim pseudo edukacyjnym filmom cała praca wychowawców i nauczycieli bierze w łeb bo organ samorządowy promuje inne wartości.
Nie tak powinna wyglądać społeczna edukacja młodzieży i obywateli, ale specjaliści przecież wiedzą najlepiej skoro wyprodukowali takie „gówno" i to „gówno" Urząd Miasta sam sobie wrzucił do swojego ogródka. Jako obywatel płacący podatki nie zgadzam się na finansowanie takich kampanii.
Sprzątaj po swoim psie - wideo Urzędu Miasta
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?