Nie da się jednak jej zbudować z dnia na dzień. Ten proces musi być zaplanowany.
Taki plan chcą mieć urzędnicy. Dlatego jeszcze w tym roku zlecą profesjonalnej firmie przygotowanie strategii promocji miasta.
Będzie to kosztowało 260 tysięcy złotych. 85 proc. tej kwoty wyłoży Unia Europejs. Miasto, żeby się dobrze „sprzedać", musi mieć markę.
- Twierdza Grudziądz, tradycje kawaleryjskie, geotermia, i spichrze to nasze główne atuty, które mają zachęcić do przyjazdu do Grudziądza. Dzięki opracowaniu strategii chcemy jeszcze bardziej pokazać naszą tożsamość - w komunikacie prasowym twierdzi prezydent Robert Malinowski.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?