Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

EKO Akcji Szkła Segregacji [podsumowanie]

Znawca
Znawca
przed włocławskim Tesco
przed włocławskim Tesco Wojciech Alabrudziński
W weekendowej EKO Akcji Szkła Segregacji - już po raz drugi organizowanej przez firmy Carlsberg Polska i TESCO - uczestniczyło 30 tysięcy osób z ośmiu miast Polski, które na miejsca akcji dostarczyły łącznie około 60 ton szkła.

EKO AKCJA - SZKŁA SEGREGACJA – II edycjaPODSUMOWANIE WSPÓLNEJ AKCJI EKOLOGICZNEJ FIRM CARLSBERG POLSKA I TESCOW zamian za przyniesione butelki, słoiki organizatorzy wręczyli w sumie 40 tysięcy sadzonek i kuponów na zielone punkty Clubcard. Celem tej wspólnej weekendowej akcji Carlsberg Polska i TESCO było budowanie świadomości ekologicznej wśród konsumentów w obszarze segregacji opakowań szklanych i recyklingu. Patronat obejmowała KOBA, Organizacja Odzysku.
W ubiegłą sobotę i niedzielę, 14 i 15 maja w godzinach od 10.00 do 18.00 w wybranych sklepach TESCO w Krakowie, Szczecinie, Warszawie, Włocławku, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu i Częstochowie odbyła się zbiórka opakowań szklanych, takich jak butelki po piwie i słoiki. W zamian za przyniesienie - do specjalnie oznakowanego miejsca na parkingu sklepu - 5 opakowań szklanych, klienci otrzymywali sadzonki rośliny doniczkowej lub kupon Clubcard.
"Już ubiegłoroczna edycja Eko-Akcji Szkła Segregacji pokazała, że razem można więcej dokonać i sprawić, by odzew mieszkańców, naszych klientów, był naprawdę duży. Współpraca Tesco i Carlsberg Polska zaangażowała wówczas ponad 15 tysięcy klientów, dlatego w tym roku postanowiliśmy zwiększyć zasięg akcji. W ostatni weekend odwiedziło nasze stanowiska z butelkami i słoikami około 30 tysięcy osób, co pokazuje, że wspólne działania edukacyjne są skuteczniejsze"– podsumowuje Łukasz Kędzior, organizator akcji z ramienia TESCO Polska.
"Z radością i satysfakcją odnotowujemy tak liczny udział mieszkańców miast w organizowanej wspólnie z Tesco ekologicznej akcji. Wierzymy, że w ten sposób dokładamy naszą cegiełkę w budowaniu świadomości ekologicznej naszych konsumentów. Czujemy bowiem powinność zachęcania naszego konsumenta do segregacji opakowań szklanych i informowania, co należy czynić z butelką po wypiciu trunku, by minimalizować niekorzystny wpływ na środowisko naturalne. Uczestnicy Eko Akcji Szkła Segregacji - podobnie jak i w roku ubiegłym - przynosili przede wszystkim słoiki, a w drugiej kolejności - butelki po piwie, co tylko potwierdza, iż naszym konsumentom temat segregacji opakowań szklanych i recyklingu nie jest obojętny" - mówi Jagoda Jastrzębska, Kierownik ds. Rozwoju Odpowiedzialnego Biznesu w Carlsberg Polska.
„Po raz drugi zorganizowana akcja firm Carlsberg Polska i Tesco kolejny raz przyniosła bardzo dobre efekty. Cieszy nas tak duży odzew społeczny. Imponująca frekwencja podczas akcji odzwierciedla potrzeby organizowania tego rodzaju wydarzeń edukacyjnych, dzięki którym Polacy coraz chętniej segregują odpady" - mówi Zbigniew Skowronek, Dyrektor ds. Handlowych w KOBA, Organizacji Odzysku S.A.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto