Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Film promujący Warszawę na Euro to plagiat filmu firmy Fujitsu?

Redakcja
Screen Youtube.com
Klip promujący Warszawę na Euro 2012 kosztował miasto 500 tys. złotych. Internauci nie zostawili na nim suchej nitki. Na dodatek filmik jest okazał się niemal identyczny jak... reklama japońskiej korporacji Fujitsu.

W reklamie Fujitsu również występuje mężczyzna i kobieta, ich bieg z czasem zamienia się w ewolucje przypominające parkour. W klipie pojawiają się widoki z Los Angeles - widzimy m.in. słynną filharmonię.

W polskiej wersji filmu, mężczyzna goni kobietę, oboje wykonują powietrzne ewolucje. W tle oglądamy najbardziej charakterystyczne miejsca w Warszawie. Klip kosztował miasto... 500 tys. zł.

Warszawski filmik zebrał już prawie 4,3 tys. negatywnych głosów w serwisie YouTube. Co spotkało się z największą krytyką internautów?

- Moja sześcioletnia córka w trakcie oglądania tego filmu zapytała mnie 'Tatusiu co ten pan chce zrobić tej pani?'. Skoro dziecko oglądając ten film myśli że coś jest nie w porządku to ja wymiękam - to zarzuty Labe1981.

Zobacz film Fujitsu:


A to wersja warszawska:

Jak uważacie czy twórcy inspirowali się reklamą Fujitsu? Czy można mówić o plagiacie? Który filmik jest Waszym zdaniem lepszy?

Czytaj także: Warszawa reklamuje się na Euro 2012. Jak Wam się podoba spot?

Więcej przeczytasz w serwisie Wiadomosci24.pl

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto