Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Fryderyk i Syrenka będą promować stolicę na Euro 2012

Redakcja
Materiały prasowe
Warszawa nie tylko szuka wolontariuszy na Euro, ale uruchamia też specjalne działania promocyjne. Działania promocyjne miasta stołecznego Warszawy podczas Euro 2012 prowadzone będą w ramach jednolitej oprawy graficznej nawiązującej do pary bohaterów: warszawskiej Syrenki i Fryderyka Chopina, znanych już z serii animowanych spotów.

Syrenka i Fryderyk, postacie z warszawskich pomników, ubrane w piłkarskie stroje pozują na tle warszawskich budynków, zachęcając do zabawy i udziału w zbliżających się mistrzostwach. Planowane działania promocyjne zakładają użycie w projektach haseł takich jak "Feel invited", którym posługuje się w swoich kampaniach Polska Organizacja Turystyczna. Inne hasła, które się pojawią, to: "Warsaw - have fun!" oraz "Fun welcomes fans!".

- Syrenka to główny symbol miasta, obecny w herbie i logo promocyjnym. Postać tę chcemy kojarzyć z Warszawą i utrwalać w świadomości tych, którzy szukać będą w internecie informacji o Euro, a potem zawitają do Warszawy. Fryderyk natomiast jest już rozpoznawalną marką i kontynuujemy nasze działania, aby stał się postacią nierozerwalnie związaną z miastem, w którym spędził połowę swego życia - mówi Katarzyna Ratajczyk, dyrektor Biura Promocji Miasta.

Syrenkę i Fryderyka na tle Muzeum Chopina, wieżowca Rondo 1 oraz Stadionu Narodowego zobaczymy między innymi na plakatach i ulotkach, w reklamach prasowych i ekspozycjach w przyszłej strefie kibica, w internecie oraz w miejskich wydawnictwach przygotowywanych na Euro 2012. Postacie pojawią się też wkrótce w centrum stolicy na 400 lodówkach Coca-Coli. Wspólnie z Kopernikiem i Skłodowską-Curie zachęcać będą do zwiedzania Warszawy.

Projekty graficzne miały swoją premierę podczas targów turystycznych TT Warsaw we wrześniu tego roku, gdzie prezentowała się Warszawa. Zebrały wówczas bardzo przychylne recenzje gości. Grafika z Syrenką i Fryderykiem jest kolejnym projektem wykorzystującym parę kontrastowych bohaterów. Wcześniej Syrenka i Fryderyk wystąpili w serii ośmiu spotów komentujących stołeczną rzeczywistość. Kolejne trzy filmiki czekają na emisję.

Czytaj także: Warszawa potrzebuje wolontariuszy na piłkarskie mistrzostwa. Rozpoczęła się rekrutacja

Codziennie najświeższe informacje z Warszawy na Twoją skrzynkę. Zapisz się do newslettera!

od 12 lat
Wideo

Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto