Okres drążenia i układania pierścieni tuneli można podzielić na dwa etapy. Podczas pierwszego – między 16 a 21 maja – tarcza wyszła z korpusu stacji przez metalowy kołnierz, co przelicza się na dystans 21 pokonanych metrów.
Podczas drugiego etapu, między 21 maja a 8 czerwca, Anna wydrążyła 105 metrów, a do powstania tunelu użyto ponad 60 sekcji tubingowej obudowy. Załoga odnotowała najwyższy dotychczasowy wynik w postaci 12 metrów tunelu w przeliczeniu na dobę.
Codziennie najświeższe informacje z Warszawy na Twoją skrzynkę. Zapisz się do newslettera!
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?