Inmedio TOP&POP przygotował nowy format salonu prasowego. Pierwsza placówka została otwarta na przełomie roku w podwarszawskim Centrum Handlowym Janki. – To pierwszy taki salon na rynku. Powstał w oparciu o globalne trendy i badania rynku – mówi Dariusz Sinkiewicz z Lagardère Travel Retail.
Co nietypowego znalazło się w sklepie? Po pierwsze przestrzeń podzielono na dwie części. Przy wejściu znajduje się kasa samoobsługowa, przekąski i napoje oraz „Stacja Rehydracja”, czyli miejsce w którym bezpłatnie można napić się wody, bądź napełnić swoją butelkę.
W głębi produkty podzielono na strefy: Wiem, Czytam, Oglądam/Słucham, Gram. Każda z nich to osobne stanowisko oznaczone innym kolorem nad którym na ekranach LCD znajdują się dodatkowe informacje. Nowością jest strefa POP-UP z produktami premium, jak kosmetyki czy świece zapachowe.
Docelowo, do końca 3. kwartału, powstać ma kolejne 20 lokali w nowym formacie.
echodnia.eu Świętokrzyskie tulipany
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?