Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Inmedio TOP&POP. Nowy format salonów prasowych. Pierwszy otwarto pod Warszawą

Redakcja
mat. pras.
Inmedio TOP&POP. Firma zaprezentowała nowy format salonów prasowych. Poza tradycyjnymi produktami znalazła się tam Stacja Dehydracja oraz POP-UP z punktami premium. Pierwszy punkt otwarto w CH Janki pod Warszawą.

Inmedio TOP&POP przygotował nowy format salonu prasowego. Pierwsza placówka została otwarta na przełomie roku w podwarszawskim Centrum Handlowym Janki. – To pierwszy taki salon na rynku. Powstał w oparciu o globalne trendy i badania rynku – mówi Dariusz Sinkiewicz z Lagardère Travel Retail.

Co nietypowego znalazło się w sklepie? Po pierwsze przestrzeń podzielono na dwie części. Przy wejściu znajduje się kasa samoobsługowa, przekąski i napoje oraz „Stacja Rehydracja”, czyli miejsce w którym bezpłatnie można napić się wody, bądź napełnić swoją butelkę.

W głębi produkty podzielono na strefy: Wiem, Czytam, Oglądam/Słucham, Gram. Każda z nich to osobne stanowisko oznaczone innym kolorem nad którym na ekranach LCD znajdują się dodatkowe informacje. Nowością jest strefa POP-UP z produktami premium, jak kosmetyki czy świece zapachowe.

Docelowo, do końca 3. kwartału, powstać ma kolejne 20 lokali w nowym formacie.

od 12 lat
Wideo

echodnia.eu Świętokrzyskie tulipany

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto