Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Jak wyciągnąć korzyści z EURO 2012 w Toruniu?

redakcja
redakcja
fot. za: StrefaBiznesu
fot. za: StrefaBiznesu redakcja
- Cała Polska może brać udział w tym wyjątkowym wydarzeniu - powiedział Robertem Korzeniowskim podczas spotkania z przedsiębiorcami w Toruniu. Sportowiec jest konsultantem UEFA ds. PR i Marketingu programu Hospitality. Przeczytajcie rozmowę z Robertem Korzeniowskim.

Exnui Toruń. Ulżą małym przedsiębiorcom czy zrobią konkurencję Microsoftowi?
- Przyjechał pan do Torunia, aby powiedzieć lokalnym przedsiębiorcom, jak mogą zarobić na EURO 2012.- Chcę raczej pokazać, w jaki sposób przedsiębiorca z Bydgoszczy czy Torunia może wyciągnąć korzyści z EURO 2012. Mistrzostwa Europy w piłce nożnej to trzecia co do wielkości, po Igrzyskach Olimpijskich i piłkarskim Mundialu, impreza sportowa na świecie. UEFA oferuje specjalnie stworzone na tę okazję pakiety biznesowe, które mogą służyć do budowania relacji z klientami. Na wszystkich stadionach - w Polsce i na Ukrainie, z powierzchni przeznaczonej dla widzów, jedynie 4 proc. to miejsca dostępne w ramach tych pakietów. Nawet najbardziej racjonalnie prowadzony biznes opiera się na emocjach, które rodzą się na gruncie relacji z klientem. A trybuny, loża biznesowa, przestrzeń restauracyjna i piłka nożna w najlepszym wydaniu, to połączenie które może zapewnić przedsiębiorcom polepszanie tych stosunków.
Jak zarządzać małą firmą? Swoimi doświadczeniami dzielą się toruńscy przedsiębiorcy
- Czyli bilet na mecz może być narzędziem marketingowym także u nas?- EURO 2012 nie zaczyna się i nie kończy tylko na miastach, które są gospodarzami. Cała Polska może brać udział w tym wyjątkowym wydarzeniu. Czy przedsiębiorstwo zarobi na tym? Już dziś zakomunikowanie swoim biznesowym partnerom, akcjonariuszom czy pracownikom o możliwości uczestnictwa w tej imprezie, może ich zmotywować, związać mocniej z firmą. A Toruń czy Bydgoszcz znajdują się blisko miast, gdzie będą odbywały się mistrzostwa - najbliżej jest do Gdańska i Poznania ale i Warszawa nie jest przecież daleko. Dlaczego nie skorzystać z tej szansy?
Cały wywiad przeczytacie w materiale: EURO 2012 to emocje i biznes. Robert Korzeniowski spotkał się z lokalnymi przedsiębiorcami w Toruniu

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Pomeczowe wypowiedzi po meczu Włókniarz - Sparta

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto