JOKR w Warszawie. Zakupy pod drzwi w kwadrans
Na warszawskim rynku dostawców pojawi się nowy gracz - JOKR. Firma tworzy sieć lokalnych “darkstores” czyli miejskich magazynów zlokalizowanych w wybranych dzielnicach. To rozwiązanie pozwoli dostarczać zamówienia w ciągu zaledwie 15 minut. Dzięki technologii JOKR będzie mógł idealnie dopasować się asortymentem i ofertą do potrzeb mieszkańców danej okolicy.
Jednocześnie aplikacja mobilna do zakupów online z błyskawiczną dostawą rozpoczyna działalność w wybranych miastach Europy, Stanów Zjednoczonych i Ameryki Łacińskiej. - OKR działa już w Mexico City, Limie i São Paolo. W planach jest szybka ekspansja, m.in. w Nowym Jorku, Bogocie, a także w kolejnych miastach Europy i Ameryki Łacińskiej - informują przedstawiciele firmy.
- JOKR dostarcza zamówienia w ciągu 15 minut - nieomal natychmiast i bez minimalnej wartości zamówienia. To pozwoli nam stworzyć zupełnie nowe doświadczenia zakupowe - mówi Ralf Wenzel, Founder & CEO JOKR.
Warszawa na pierwszej linii
Warszawa jest jednym z pierwszych miast na świecie, gdzie JOKR buduje swoją obecność. Polski zespół prowadzi intensywną rekrutację do warszawskiego oddziału. Poszukiwany jest m.in. General Manager. - Jest to sytuacja wyjątkowa - Zazwyczaj polski rynek jest dla globalnych graczy ważny, ale nie priorytetowy, co oznacza, że po sukcesie w innych krajach Polska wchodzi do gry z kilkuletnim opóźnieniem. Tym razem powstaje startup, wspierany przez największe globalne fundusze VC, i Polska jest na pierwszej linii frontu - zauważa Marcin Kurek, współtwórca funduszu VC Market One Capital.
Szansa dla lokalnych sprzedawców
Ważną cechą rozwiązania JOKR - opartą na analizie danych i technologii - jest umiejętność dostosowywania oferty poszczególnych “darkstores” do potrzeb konkretnej społeczności lokalnej. JOKR na bieżąco analizuje dane zakupowe, dzięki czemu oferta produktowa staje się coraz bardziej dopasowana do potrzeb konsumentów mieszkających na danym obszarze. Takie podejście otwiera też drogę dla lokalnych sprzedawców i producentów, pozwalając im sprzedawać swoje towary za pośrednictwem platformy.
Włączenie "local heroes" umożliwi małym, sąsiedzkim firmom zwiększać swój zasięg, bez konieczności budowania skomplikowanej infrastruktury logistycznej czy sieci dostaw. - Zapewniamy małym firmom dostęp do szerokiego grona konsumentów, poprzez demokratyzację handlu detalicznego - wyjaśnia Piotr Lagowski, Co-Founder JOKR.
Zobaczcie też:
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?