Rozbudowa drugiej linii metra w kierunku zachodnim ruszyła w listopadzie 2016 r., a prace na części wschodniej trwają od kwietnia tego roku. Planowo oba odcinki mają być gotowe w 2019 roku i połączyć Targówek z daleką Wolą.
- Pierwszy tunel między stacją C17 Targówek a C16 Szwedzka gotowy – tarcza TBM "Maria" jest już na stacji Szwedzka - poinformowała Renata Kaznowska, wiceprezydent m.st. Warszawy. Wydrążony tunel ma długość 658 metrów.
Drugi tunel drąży TBM Anna. Wydrążony przez Marię tunel ma długość 658 m. Tarcza rozpoczęła pracę pod koniec lipca, a średnia prędkość drążenia wyniosła ponad 17 m na dobę. - Teraz tarczę czeka przegląd i po nim start w kierunku Dworca Wileńskiego - informuje Renata Kaznowska.
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?