„Pod Sejmem, w metrze, w kolejce górskiej na Kasprowy Wierch, podczas pielgrzymki do Częstochowy czy w restauracji -- kampania „A+B = Absolutnie Bezpieczni" promująca bezpieczne zachowania na drodze wśród motocyklistów i kierowców samochodów jako współużytkowników dróg dotarła do odbiorców w całej Polsce” - czytamy w opisie filmu reklamowego kręconego m.in. w Warszawie.
Warszawiacy nie ukrywali zaskoczenia widząc dziwne żółte postacie, wyglądające jak manekiny z crash testów samochodowych.
Więcej o kampanii można poczytać na www.facebook.com/absolutniebezpieczni. Organizatorem akcji jest Stalexport Autostrada Małopolska S.A., a partnerem Ogólnopolskie Stowarzyszenie Motocyklistów MotoAutostrada.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?