Zadaniem zawodników było wybranie w wyznaczonym czasie ze wskazanych sklepów towarów o łącznej wartości jak najbliższej kwocie 3000 zł. Nie było to jednak takie proste, bo w sklepach biorących udział w akcji z oferowanych produktów zostały zdjęte metki z ceną.
To nie zraziło pań, które postanowiły wykazać się dobrą orientacją w sklepowych cenach i po raz kolejny udowodniły, że zakupy są domeną kobiet. Na starcie czekał na nie prowadzący oraz hostessy, które wydawały numery startowe, mapki centrum i specjalne tabele na wklejanie kodów kreskowych wybranych towarów.
- Chyba poszło mi całkiem dobrze – powiedziała nam Paulina Lebedyńska, która wystartowała z numerem 87. – Wcześniej zrobiłam rozeznanie w cenach i miałam upatrzone konkretne produkty, większym problemem było zmieszczenie się w wyznaczonym czasie – dodała.
Warszawa była jednym z sześciu miast, w których odbyły się eliminacje. Wcześniej do zawodów stanęły mieszkanki: Wrocławia (Pasaż Grunwaldzki - 21 lutego), Krakowa (Galeria Kazimierz - 28 lutego 2009), Katowic (Silesia City Center – 7 marca), Gdańska (Galeria Bałtycka – 14 marca) i Łodzi (Manufaktura – 21 marca).
Zwycięzcy lokalnych kwalifikacji zmierzą się w wielkim finale Mistrzostw Polski w Zakupach, który odbędzie się 4 kwietnia 2009 w Warszawie w centrum handlowym Złote Tarasy. Tym razem do dyspozycji będą 2 godziny i aż 20 tysięcy zł.
Na najlepszych czekają wymarzone zakupy za kwotę 50 tys. zł.
Zobacz również:
Flash Mob w Złotych Tarasach: Wyśmiej Żarówkę [zdjęcia]
Z rowerami w Złotych Tarasach
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?