Miejski Inżynier Ruchu, Tramwaje Warszawskie, Zarząd Dróg Miejskich i ZTM porozumiały się w sprawie organizacji ruchu na czas remontu trasy W-Z. Według wcześniejszych planów, z powodu rozpoczynającego się równocześnie z modernizacją torowiska tramwajowego - remontu wiaduktu Pancera, pasażerowie jadący np. od strony Dworca Wileńskiego, dojechaliby autobusem tylko do Podzamcza. Tam musieliby się przesiąść do innego autobusu, który dowiózłby ich do pl. Bankowego.
Jednak dzięki zmianie organizacji ruchu autobusy będą mogły jeździć „ślimakami” przy trasie W-Z „pod prąd”. Autobus jadący od strony pl. Bankowego zjedzie Nowym Zjazdem na Wisłostradę, wjedzie „pod prąd” ul. Grodzką na most i dalej dojedzie do Dworca Wileńskiego. W kierunku przeciwnym autobusy pojadą „pod prąd” Nowym Zjazdem, wjadą z powrotem na most ul. Grodzką, a potem dojadą do pl. Bankowego.
W związku z tym, zmniejszy się także liczba uruchamianych przez ZTM linii zastępczych. Zamiast czterech, będą tylko dwie. Ale za to zwiększy się ich częstotliwość. Będę kursowały częściej niż co dwie minuty w godzinach szczytu.
Źródło: ZTM
Czytaj również:
Nowe trasy autobusów od 2 lutego
Bilet aglomeracyjny
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?