Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Obsługa interesantów w urzędzie miejskim ma być sprawniejsza

Grzegorz Drążek
Grzegorz Drążek
Marcin Dworzyński
Szczecińska Szkoła Wyższa Collegium Balticum i Urząd Miejski w Stargardzie zrealizują projekt, dzięki któremu stargardzki urząd ma być bardziej przyjazny dla mieszkańców. Realizacja potrwa 2 lata.

– Jednym z pierwszych zadań jest utworzenie Biura Obsługi Klienta, zatrudnienie w nim pracownika oraz wyposażenie biura, które przewidywane jest na okres wakacji – informuje Katarzyna Michalska, specjalistka ds. administracyjnych w projekcie.Projekt ma też zaowocować usprawnieniem procedury aktualizowania danych w Biuletynie Informacji Publicznej i ewidencji działalności gospodarczej.– Nowa procedura ma ułatwić mieszkańcom uzyskiwanie informacji o miejscu załatwienia sprawy, opłatach, dokumentach oraz prawidłowym wypełnieniu druków – mówi Michalska. 150 urzędników przejdzie szkolenia na temat m.in. podatków i opłat lokalnych, ochrony środowiska, zamówień publicznych, gospodarki nieruchomościami. 28 pracowników podniesie kwalifikacje na studiach podyplomowych. Wartość projektu wynosi 1 mln 132 tys. zł. Jest on realizowany przy udziale Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji. Jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W wyniku projektu w Urzędzie Miejskim w Stargardzie ma być wdrożony elektroniczny obieg dokumentów oraz system poboru oraz windykacji podatków i opłat lokalnych. Realizacja projektu potrwa do końca przyszłego roku. 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Obsługa interesantów w urzędzie miejskim ma być sprawniejsza - Warszawa Nasze Miasto

Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto