– Jednym z pierwszych zadań jest utworzenie Biura Obsługi Klienta, zatrudnienie w nim pracownika oraz wyposażenie biura, które przewidywane jest na okres wakacji – informuje Katarzyna Michalska, specjalistka ds. administracyjnych w projekcie.Projekt ma też zaowocować usprawnieniem procedury aktualizowania danych w Biuletynie Informacji Publicznej i ewidencji działalności gospodarczej.– Nowa procedura ma ułatwić mieszkańcom uzyskiwanie informacji o miejscu załatwienia sprawy, opłatach, dokumentach oraz prawidłowym wypełnieniu druków – mówi Michalska. 150 urzędników przejdzie szkolenia na temat m.in. podatków i opłat lokalnych, ochrony środowiska, zamówień publicznych, gospodarki nieruchomościami. 28 pracowników podniesie kwalifikacje na studiach podyplomowych. Wartość projektu wynosi 1 mln 132 tys. zł. Jest on realizowany przy udziale Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji. Jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W wyniku projektu w Urzędzie Miejskim w Stargardzie ma być wdrożony elektroniczny obieg dokumentów oraz system poboru oraz windykacji podatków i opłat lokalnych. Realizacja projektu potrwa do końca przyszłego roku.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?