Kiedy zapadła noc podszyli się pod pracowników służb porządkowych. Za pomocą kluczy krzyżakowych otworzyli wiaty przystankowe w centrum Warszawy i podmienili plakaty znanych marek. Nagranie z całej akcji umieścili na Facebooku. Oznaczyli je hasztagiem #obalicreklamy.
Anarchiści ze Special Patrol Group, bo o nich mowa sparodiowali popularne marki takie jak H&m czy Chanell. Na ich nowych billboardach znalazły się takie hasła jak: "Sfera wizualna to sfera publiczna. Jest dobrem wspólnym" oraz "Reklama outdoorowa może i powinna być zabroniona". Pomysłodawcy chcą nam zwrócić uwagę na ważne problemy społeczny. Ich zadaniem reklama ma na nas negatywny wpływ.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?