„Pop into Berlin” to dwa wyjątkowe wydarzenia: „Pop-up-Store” i „Pop-up-Club” odbywające się tydzień po tygodniu, które będą prezentować przeróżne atrakcje niemieckiej stolicy. Najnowsze trendy w rozrywce, kulturze, zdrowym jedzeniu i wegańskiej modzie inspirowanej recyklingiem oraz mnóstwo innych atrakcji będzie tworzyć niepowtarzalną atmosferę rodem z Berlina.
Podczas „Pop into Berlin” warszawiacy i odwiedzający goście będą mieli możliwość:
• zajrzenia do „teledisko” - najmniejszego klubu nocnego na świecie
• podziwiania, po raz pierwszy w Polsce, TRISTANA - jedynej repliki słynnej czaszki Tyranozaura ze zbiorów berlińskiego Muzeum Historii Naturalnej
• przyjrzenia się z bliska słynnej berlińskiej maskotce - Ampelmannowi, który oznajmiał mieszkańcom Berlina Wschodniego, kiedy bezpiecznie przejść przez ulicę, a także zachwycenia się oryginalną sztuką użytkową, np. kubkami zrobionymi z fusów po kawie
• uczestniczenia w specjalnie przygotowanym programie Pop-up-Club, odzwierciedlającym kulturalną scenę berlińską: upcyklingową architekturę (przetworzone odpady wtórne, z których powstają designerskie, wartościowe produkty) reprezentowaną przez kolektyw „raumlaborberlin”, prefrormance artystyczny stworzony specjalnie na tą okazję, czy występy DJów
Pop-up-Store od 17 do 23 października
W tym czasie zarówno warszawiacy, jak i turyści odwiedzający „Pop-up-Store”, będą mieli okazję do zapoznania się z niemiecką stolicą i zakosztowania jej przedsiębiorczej i innowacyjnej atmosfery, właśnie poprzez kreatywność, która cechuje najlepsze produkty berlińczyków. „Pop-up-Store” to również możliwość obejrzenia, dotknięcia i kupienia wielu awangardowych przedmiotów przywiezionych z niemieckiej stolicy. To właśnie tutaj ponad 20. berlińskich producentów zaprezentuje swoje najbardziej ekskluzywne produkty – od akcesoriów modowych w przystępnych cenach, po unikatowe dodatki z najwyższej półki.
Pop-up-Club od 25 do 29 października
Z kolei „Pop-up-Club” otworzy swoje podwoje i pokaże najnowsze artystyczne i kulturalne trendy Berlina pod hasłem „BERLIN 365/24”. Partnerzy wydarzenia reprezentują również różne ekscytujące obszary, architekturę, sztukę i muzykę, czy koncept Creative City, które charakteryzują unikalną kulturę Berlina. Każdy dzień skupia się na jednym z tych tematów i jest moderowany przez eksperta z danej dziedziny: raumlaborberlin, Creative City Berlin i Newniq, Berlinische Galerie, Music Tech Fest i Musicboard Berlin.
W dniach 25-29 października klub zaprasza we wczesnych godzinach wieczornych i proponuje różny format rozrywki, od wystaw, poprzez koncerty czy wideo instalacje.
Odwiedzający odkryją współczesną twórczość tego miasta obcując jednocześnie z muzyką i szeroko pojętą sztuką. W tym czasie, pod koniec każdego dnia, odbywać się będzie „Berlin Club Party” - krótki „wypad” po nocnym Berlinie, a wszystko to tuż za rogiem.
Jak twierdzi Burkhard Kieker, prezes visitBerlin, „będzie nam niezwykle przyjemnie spotkać się z warszawiakami i pokazać różne oblicza i tajemnice berlińskiej kultury poprzez najnowsze produkty i wystawy.” Ma on również nadzieję, że odwiedzający "Pop into Berlin” wybiorą się w przyszłości do niemieckiej stolicy i przekonają się sami, jak świetnym miastem jest Berlin.
Berlińskie marki prezentowane w "Pop-up-Store":
• teledisko: Czy to budka telefoniczna? Czy to automat do zdjęć? Nie, to najmniejszy klub na świecie!
• Muzeum Historii Naturalnej w Berlinie: Jak w Parku Jurajskim, tyle że naprawdę.
• Frau Tonis Parfum: Woń Berlina.
• Candy Farm Berlin: Sen Jasia i Małgosi w ręcznie robionym deserze.
• TomShot: Kreatywna i stylowa biżuteria.
• AMPELMANN: Fantastyczny świat ludzika ze świateł na przejściu dla pieszych.
• Kaffeeform: Sztuka picia kawy z kubka zrobionego z fusów od kawy.
• Raki: Postmodernistyczna i chaotyczna moda kreowana przez mieszkającą w Berlinie dziewczynę z Barcelony.
• Knalle: Wyśmienita prażona kukurydza dla wybrednych kinomanów.
• ManuTeeFaktur: Organiczna, egzotyczna i awanturnicza herbata.
• MINGA BERLIN: Skarpetki, które rozgrzeją Twój dzień.
• Blank Etiquette: Gdy haute couture napotka modę uliczną.
• Format: Otwarta, wszechstronna, minimalistyczna i wegańska moda.
• P|AGE: Wyszukane wzornictwo i barwy Majów. Moda globalna, ale nie zglobalizowana.
• TA-STE: Moda przyszłości w stylu klasycznym.
• minimum: Praktyczny wystrój wnętrza, minimalistyczne dekoracje, dyskretne akcenty.
• OAK: Pielęgnacja brody. Broda to styl życia.
• Panono: Po prostu najlepszy panoramiczny aparat 360o na rynku.
• Paprcuts: Fajne portfele, oryginalne wizytowniki, etui ... Wszechświat małych rzeczy i wielkich idei.
• Papertrophy: Zwierzęta z papierową duszą. Dosłownie dzikie origami.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?