Porady udzielane są drogą telefoniczną, która w 2013 roku była najczęściej wybieraną przez mieszkańców formą kontaktu. Swoje pytania można także kierować drogą mailową, a po wcześniejszym ustaleniu terminu wizyty istnieje możliwość spotkania. Z bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony konsumentów w roku 2013 skorzystało blisko 9 tysięcy mieszkańców! Sprawozdanie z działań Miejskiego Rzecznika Konsumentów można znaleźć TUTAJ.
Przypominamy, że w czwartek, tj. 3 kwietnia br., w Urzędzie Miasta Bydgoszczy odbędzie się Seminarium Rzeczników Konsumentów pt. Aktualna sytuacja konsumentów na wybranych rynkach. Organizatorami seminarium są: Dyrektor Delegatury Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Bydgoszczy oraz Miejski Rzecznik Konsumentów w Bydgoszczy. Szczegółową informację i program seminarium można znaleźć TUTAJ.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?