To numer nowego, specjalnego portalu głosowego, który 20 października uruchomi ZTM. Ma on być bardziej dostępny dla petentów, niż obecna infolinia, której pracownicy z trudem nadążają z przyjmowaniem telefonów.
Jak uzyskać informacje?
Wybieramy numer (22) 94-84 i wypowiadamy do słuchawki interesujące nas hasło, np. Rozkład jazdy. Automat reaguje na mowę, więc poprosi nas o podanie daty odjazdu, numer linii, nazwę przystanku i orientacyjną godzinę odjazdu. Po chwili pasażer otrzyma niezbędne informacje.
Możemy wywołać też inne potrzebne nam hasła: Jak dojechać?, Zgłoszenie skargi, Taryfa przewozowa, Ulgi biletowe i Aktualności.
Jeśli wciśniemy dowolny klawisz w telefonie, zostaniemy połączeni z konsultantem.
Nową usługę będziemy mogli testować przez rok; jeśli się sprawdzi, portal zostanie uruchomiony na stałe.
– Staraliśmy się w ramach naszych wewnętrznych testów wyeliminować ewentualne problemy, ale wszystko okaże się w praktyce – uprzedza Marek Szyszkowski z ZTM. – Czym innym jest test prowadzony przez 3 osoby, czym innym przyjęcie nawet ok. 650 zgłoszeń w ciągu doby. Będziemy czekać na uwagi pasażerów i natychmiast reagować, jeśli taka potrzeba zajdzie – zapewnia Marek Szyszkowski.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?