Jak donosi Życie Warszawy Zarząd Transportu Miejskiego ogłosił niedawno przetarg na wykonanie gadżetów związanych z promocją budowy II linii metra w Warszawie. Budowę promować będzie ok. 1500 zakreślaczy w pięciu kolorach, 500 koszulek z logo, 2 tys. bloczków reklamowych, 2400 smyczy i zeszytów , oraz 1200 kubków. Na każdym z nich znajdować się będzie logo ZTM i napisy "Budowa centralnego odcinka II linii metra" oraz "Unia Europejska. Infrastruktura i środowisko." Jaki jest cel kampanii promującej?
Jak tłumaczy rzecznik ZTM Andrzej Skwarek, gadżety mają zwrócić uwagę warszawiaków na istotną w ich życiu inwestycję. Będą pomocą w przekazie informacyjnym do różnych grup społecznych oraz pomogą w spełnianiu celów edukacyjnych (np. zeszyty i zakreślacze).
Gadżety będzie można zdobyć odwiedzając punkty informacyjne ZTM oraz biorąc udział w konkursach promujących inwestycję.
Pomysł ZTM na promocję nie cieszy się poparciem marketingowców, plastyków, a nawet samych mieszkańców. Szef agencji marketingowo-reklamowej Net One Kamil Ciepieńko uważa, że gadżety typu smycz czy kubek są już przereklamowane. Jego zdaniem ZTM powinien przygotować gadżety kojarzące się z samą budową II linii metra. Z kolei plastyk Piotr Kojta-Kowalski uważa, że projekt pod względem estetycznym jest nieciekawy.
Czytaj więcej w serwisie Wiadomości24.pl
Polskie skarby UNESCO: Odkryj 5 wyjątkowych miejsc
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?