Przerwa w banku ING
W związku z pracami serwisowymi banku ING klienci będą musieli liczyć się z pewnymi niedogodnościami. Instytucja zachęca do wcześniejszego wykonywania przelewów i wypłacania potrzebnych środków.
Czasowo niedostępne będą:
- płatności BLIK, system ING CardsOnLine oraz aplikacja na telefon Moje ING mobile (w nocy z niedzieli na poniedziałek - 7/8 stycznia w godz. 23-6),
- system bankowości internetowej dla klientów korporacyjnych ING Business wraz z jego wersją mobilną oraz system eINGvoicing (w niedzielę w nocy 8 stycznia od 00:00-3:30)
Poza tym posiadacze kart kredytowych i kart obciążeniowych (typu charge) nie będą mogli wykonać przelewu z rachunku karty kredytowej oraz zamawiać i aktywować kart kredytowych oraz nadawać i zmieniać im numeru PIN (od piątku 5 stycznia od godz. 19:00 do poniedziałku 8 stycznia do godz. 15:00).
Mogą też występować problemy z płatnościami kartami debetowymi (w nocy z 7/8 stycznia od godz. 23-6). W tym samym czasie, od godz. 23-3:30, nie będzie można realizować wypłat oraz wpłat w urządzeniach ING oraz sieci Planet Cash oraz dodatkowo od godz. 11:30 do 14 mogą występować problemy w realizacji transakcji kartami kredytowymi i obciążeniowymi.
W tym czasie klienci będą mogli korzystać z bankowości Moje ING przez przeglądarkę internetową w telefonie - dodaje bank ING.
Przerwa w Toyota Banku
W Toyota Banku, w dniu 6 stycznia 2017 będzie nieczynna infolinia.
Przerwa w banku Credit Agricole
Klienci banku Credit Agricole muszą również liczyć się z utrudnieniami. - Od godz. 23:00 w sobotę 6 stycznia do godz. 8:00 rano w niedzielę 7 stycznia wyłączone będą serwisy bankowości elektronicznej CA24 oraz ograniczony zostanie dostęp do produktów i usług naszego banku - czytamy w oficjalnym komunikacie.
Nie będzie można zrobić zakupów przez internet płacąc przelewem online. Klienci tego banku nie będą mogli także korzystać z serwisu telefonicznego CA24. Wyjątek stanowić będzie jedynie możliwość zastrzeżenia karty. - Nie przewidujemy utrudnień w korzystaniu z kart płatniczych w sklepach i punktach usługowych, a także przy wypłacie gotówki z bankomatów. Wpłaty dokonane na rachunek za pośrednictwem wpłatomatów zostaną zaksięgowanie w poniedziałek rano, po godz. 8 - informuje bank. - Jednocześnie informujemy, że nie przewidujemy żadnych zmian związanych z logowaniem do naszych systemów. Oznacza to, że nie będziemy wymagać od naszych klientów innych danych w czasie logowania niż dotychczas. Nie będzie potrzebne żadne uaktualnianie danych, ani ich dodatkowa weryfikacja - dodaje.
Strefa Biznesu: Wypalenie zawodowe coraz większym wyzwaniem dla firm
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?