Reklamy na budynkach w Warszawie. Mieszkańcy mają dość
Gazeta w stołecznym wydaniu przytacza liczne przykłady nielegalnego zawieszenia banerów, zasłaniających budynki oraz firm, które w ten sposób się reklamują. Podaje także przykłady protestów, jakie warszawiacy składają zarówno w internecie, jak i u władz dzielnic.
Czytaj także: Reklama Warsaw Shore na Smyku: tysiące internautów protestuje przeciwko banerowi
Nowe narzędzie do kontrolowania przestrzeni publicznej i bronienia jej przed reklamą mogą dać samorządom przepisy Ustawy o ochronie krajobrazu, nad którymi pracuje teraz Sejm na wniosek prezydenta RP Bronisława Komorowskiego. Do czasu ich uchwalenia najskuteczniejszy w walce z wielkimi reklamami pozostaje oddolny nacisk konsumencki – czytamy w gazecie.
Badanie dla „Gazety Wyborczej” przeprowadziła firma Millward Brown SA w 23 miastach Polski - w Warszawie 13-16 listopada na próbie 800 mieszkańców powyżej 18 lat.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?