Założono już siatkę pod torkret, tzw. zaprawę betonową, która zostanie ułożona do samej dylatacji. Na tak przygotowanych ścianach wykonawca ułoży płytki ceramiczne w kolorze kremowym, które rozjaśnią wnętrze tunelu. Zanim jednak płytki zostaną ułożone, wykonawca uszczelni ściany i zabezpieczy je przed wilgocią. Zakres przewidzianych prac obejmuje również naprawę trzech uszkodzonych belek rozporowych.
Czytaj także: Sprawa likwidacji stołówek w stołecznych szkołach trafi do prokuratury
Lewy pas jezdni jest wyłączony z ruchu kołowego nie tylko ze względu na przewidziane prace związane z naprawą konstrukcji belek rozporowych, ale także ze względu na trwające prace skanalizowania wód gruntowych, które napływają ze skarpy na jezdnię. Obecnie wykonawca skuwa nawierzchnie gzymsów, te zostaną uzupełnione.
Lewy pas wzdłuż tunelu jest zawężony. Prawy pas jest przejezdny, remont nie spowoduje żadnych większych utrudnień w ruchu.
Poradnik kibica: Wszystko co chcesz wiedzieć o EURO w Warszawie
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?