Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Restauracja Nine's, Roberta Lewandowskiego, ze skrajnymi opiniami po pierwszym tygodniu działalności. Braki kadrowe czy celowy hejt?

Redakcja
Tydzień temu zaczęła działalność restauracja Nine’s należąca do Roberta Lewandowskiego. Otwarty z wielką pompą czteropiętrowy lokal, gdzie oprócz restauracji (zajmującej dwa piętra) mieści się Sportsbar (na poziomie -1) oraz specjalny Fan Zone, na najwyższym poziomie. Przyjrzeliśmy się opiniom osób, które odwiedziły Nine’s w pierwszym tygodniu jego funkcjonowania.

Zaledwie w ciągu tygodnia swojego funkcjonowania miejsce zebrało 101 Opinii Google. Średnia to 3,7 na 5. Nie jest to zatem rewelacyjny wynik, ale z czego wynika? Przede wszystkim powtarza się opinia, że ludzie otrzymują zimne jedzenie! Kilka wpisów dotyczyło zimnych burgerów, ale także były zarzuty, że negatywnie opinie są usuwane. Te komentarze zbierały wiele polubień.

Zapytaliśmy o to przedstawicielkę Nine's, Panią Kingę Rylską: Jeżeli chodzi o komentarze Google, żaden z komentarzy, opinii nie jest przez nas usuwany, czy ukrywany. Google nie daje nawet takiej możliwości. Zresztą ogromnie szanujemy każdą opinię i zdanie naszych Gości. Recenzje Google są sprawdzane i weryfikowane przez system Google i te, które naruszają zasady są automatycznie usuwane z profilu firmy, gdy naruszają zasady firmy.

NINE's Restaurant & Sports Bar już otwarte. Restauracja Robe...

Wśród opinii nie brakowało tych, że są problemy z kadrą pracowniczą

Oczywiście to pierwsze dni funkcjonowania restauracji, w związku z czym nie wszyscy muszą jeszcze funkcjonować perfekcyjnie, ale z drugiej strony możemy przeczytać: Jedyny plus to lokalizacja, na tym plusy kończą się. Wszystko się zaczęło od zamawiania wina (niby proste), przynoszą zamiast białego czerwone, po zwróceniu uwagi że inne zamawiałam, okazało się że barman nie wie jakie jest wino (było z karty win) dodatkowo kelnerka musiała u mnie z rąk zabrać kartę win i pokazać to barmanowi. Ale to nie koniec, kelnerki nie znają menu na pamięć, skończyło się na tym że przynieśli danie które nie zamawialiśmy.

Kelnerzy mili, ale jeszcze nie zorganizowani. Na napoje czekaliśmy 30 min. Jedzenie ok – piszą inni internauci. Mocniej skomentowała użytkowniczka o pseudonimie M Zielinska: Restauracja w dobrej lokalizacji. Niestety po pół godziny czekania uznaliśmy, że obsługa chyba o nas zapomniała i próbowaliśmy zagadać przechodzących obok nas kelnerów, aby złożyć zamówienie, ale słyszeliśmy tylko, że "to nie ich strefa". Szukaliśmy jakiegokolwiek kontaktu wzrokowego, ale jak rozmawiający między sobą kelnerzy krzyżowali z nami wzrok, to od razu go odwracali, udając, że patrzą gdzie indziej. Tak.... prosiliśmy się, aby ktokolwiek nas obsłużył przez 15-20 minut. Daliśmy sobie czas, że jeśli po godzinie od wejścia nikt nie przyjmie od nas zamówienia, to wychodzimy i nigdy więcej tu nie wracamy. Zaczepiliśmy przechodzącą obok kelnerkę i już z lekką frustracją powiedzieliśmy jak wygląda sytuacja i że czekamy prawie 50 minut na to, żeby w ogóle złożyć zamówienie i czy może przyjąć od nas zamówienie, bo jeśli nie, to po prostu wyjdziemy. Pani odpowiedziała z wielką łaską, "że to nie jej strefa, ale niech będzie, przyjmie to zamówienie.

Oczywiście każdy medal ma dwie strony. Nie brakuje wpisów zadowolenia. Rewelacja. Światowa klasa pod względem jedzenia i obsługi, Bardzo smacznie polecamy, Na przekór hejterom robert klasa !!, Jedzenie bardzo dobre. Ale przystawki wege na 1 piętrze, to jest hit!! Obsługa miła i pomocna - czytamy we wpisach zadowolonych klientów restauracji.

Problem z obsługą?

Na forach internetowych jeszcze przed otwarciem restauracji, ale także i teraz można przeczytać wpisy dotyczące pracy w Nine’s. Można przeczytać chociażby: Widziałam oferty pracy do tej knajpy, stawki to kpina. Czy to ma bezpośrednie przełożenie na powyższe negatywne wpisy dotyczące oczekiwania na zamówienie?

Nowy lokal jest obecnie na etapie kompletowania zespołu pracowników. Portal "Money.pl" opublikował informacje na temat zarobków, na jakie będą mogli oni liczyć, gdy zostaną przyjęci do NINE's Restaurant & Sports Bar. Prezentują się one następująco (stawki godzinowe):

  • Kucharz - 22 zł netto
  • Pomoc kuchenna - 15 zł netto
  • Kelner - 15 zł netto (+ napiwki)
  • Barman - 18 zł netto (+ napiwki)

Wiadomość o powyższych stawkach wywołała ogromną burzę w mediach społecznościowych. Na grupach skupiających pracowników gastronomii pojawiło się sporo mocnych komentarzy. - To patogastronomia - pisali internauci. Inni komentowali, że stawki jednak są dość normalne jeżeli chodzi o pracę w Warszawie. Opinie były bardzo podzielone. Kolejni internauci dodawali, że praca w takim miejscu dobrze wygląda w CV i może umożliwić poznanie innych osób ułatwiających funkcjonowanie w tej branży.

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto