Rusza jesienna edycja Jungle Night w warszawskich outletach FACTORY Ursus i FACTORY Annopol z rabatami sięgającymi 50%

Materiał informacyjny - FACTORY
12 października w warszawskich outletach FACTORY Ursus i FACTORY Annopol wystartuje jesienna odsłona największej akcji rabatowej w Polsce. Jungle Night to pięć godzin intensywnych zakupów w wyjątkowej scenerii, z 50-procentowymi rabatami od cen outletowych. Udział w akcji zapowiedziały popularne marki światowe i lokalne obecne na co dzień w outletach. FACTORY zyskają wyjątkowy wystrój w stylu jungle, zabrzmią w nich sety didżejskie, a pasażami wędrować będą animatorzy w strojach dzikich zwierząt.

Tylko w czwartek 12 października, od godz. 16.00 do 21.00

Wieczór Jungle Night odbywa się tylko dwa razy w roku, wiosną i jesienią, bijąc rekordy popularności wśród mieszkańców Mazowsza. Podczas nadchodzącej edycji, rabaty sięgać będą 50 procent od cen outletowych, jednak warunkiem będzie zakup minimum dwóch produktów. Akcja tradycyjnie potrwa tylko 5 godzin, od 16.00 do 21.00. - Uczestnicy Jungle Night to silnie zmotywowani klienci, których celem jest zrobienie zakupów z największymi rabatami w roku. Dla wielu z nich wizyta w outlecie i poszukiwanie okazji to również źródło dobrej zabawy, a wieczór Jungle Night gwarantuje im to z nawiązką. Zapraszamy na dziką imprezę zakupową do FACTORY – mówi Natalia Wiśniewska, Marketing Manager NEINVER, zarządcy outletów FACTORY. Podczas wiosennej edycji klienci czekali na godzinę 16.00, by poddać się zakupowemu szaleństwu, a kolejki do najpopularniejszych sklepów ustawiały się nawet po zamknięciu outletu.

Poznaj marki Jungle Night z ofertą 50% rabatów od cen outletowych

Do tej pory największą popularnością cieszyły się salony z ofertą sportową, modą dla kobiet i mężczyzn, a także ubraniami dżinsowymi. Jak będzie w tym roku, przekonamy się już 12 października. Na zakupy w stylu Jungle Night zapraszają m.in. Pinko, Pepe Jeans, Calzedonia, czy Puma w FACTORY Ursus oraz Helly Hansen, Pepe Jeans, Vans, czy Mustang w FACTORY Annopol. Aktualną listę marek znajdziecie na stronach internetowych FACTORY.

Dzika impreza zakupowa w FACTORY Ursus i FACTORY Annopol

Podczas wieczoru Jungle Night, wszystkie sklepy biorące udział w akcji zostaną specjalnie oznaczone na witrynach przy wejściach. W pasażach handlowych atmosferę podgrzewać będą didżeje, serwujący gorącą, klimatyczną muzykę. W każdej godzinie przez centra przejdzie parada animatorów w strojach dzikich zwierząt. Hostessy tłumaczyć będą zasady akcji oraz informować o markach, biorących udział w Jungle Night. Dla klientów zaplanowano też stanowiska do selfie w stylu jungle. Przed wejściami do outletu rozdawane będą torby na zakupy. Poszukujący największych okazji zakupowych w roku przywita też neon „Welcome to the Jungle Night”.

Warszawskie outlety FACTORY Ursus i FACTORY Annopol należą do największej sieci centrów tego formatu w kraju. To wyjątkowe miejsca z szeroką ofertą marek lokalnych i światowych, w cenach zawsze obniżonych od 30% do 70% - mody dla kobiet, mężczyzn i dzieci, obuwia, akcesoriów, biżuterii czy artykułów dla domu, średniego segmentu i marek premium. FACTORY Ursus jest zlokalizowane w warszawskiej dzielnicy Ursus, sprawnie skomunikowane z centrum miasta oraz stołeczną obwodnicą. FACTORY Annopol mieści się w prawobrzeżnej części Warszawy, w niedalekiej odległości od stołecznej obwodnicy i dróg krajowych prowadzących do innych miast regionu. To jedyne centrum outletowe w Polsce, do którego można przyjechać na zakupy metrem.

Poznaj FACTORY Ursus: https://ursus.factory.pl/pl
Poznaj FACTORY Annopol: https://annopol.factory.pl/pl

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto