Tyskie - pierwszy sponsor Stadionu Narodowego
Do końca roku operator Stadionu planuje podpisać jeszcze kilka umów sponsorskich z wiodącymi markami działającymi w różnych branżach.
- Podpisanie tej umowy to ważny kamień milowy w procesie budowy piramidy partnerstw na Stadionie Narodowym, który będzie w dalszym ciągu przez nas konsekwentnie realizowany. Do końca tego roku planujemy poszerzenie naszej drużyny jeszcze o inne ciekawe marki, które będą wspólnie z nami współtworzyć unikalny charakter tego miejsca oraz rozwijać ofertę zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych Stadionu – mówi Tomasz Zahorski, dyrektor ds. partnerstw korporacyjnych w PL.2012+.
Tyskie patronem polskiego sportu
Tyskie, flagowa marka Kompanii Piwowarskiej, od sześciu lat patronuje również polskiej reprezentacji olimpijskiej.
– Jesteśmy dumni z tego, że Tyskie będzie towarzyszyć uczestnikom wydarzeń odbywających na Stadionie Narodowym. Jest to miejsce niezwykle atrakcyjne i prestiżowe, dlatego obecność na nim Kompanii Piwowarskiej, będącej liderem krajowego rynku piwa, oraz Tyskiego, ulubionego piwa Polaków, jest zupełnie naturalna – mówi Marzena Piórko, wiceprezes Kompanii Piwowarskiej ds. sprzedaży.
Czytaj także: Najlepszy Sportowiec Roku 2013: wygrywa Anita Włodarczyk [ZDJĘCIA Z GALI]
Kompania Piwowarska, jako oficjalny partner warszawskiego Stadionu Narodowego, otrzymała status „Oficjalnego Sponsora – Dostawcy Piwa”. Umowa została podpisana na 3 lata, podczas których Tyskie obecne będzie podczas wszystkich ważnych wydarzeń sportowych rozgrywających się na Stadionie.
Pomeczowe wypowiedzi po meczu Włókniarz - Sparta
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?