Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Sposób na korki w Warszawie? Mieszkańcy znaleźli sposób na zmiany

piw
Priorytet rządów Rafała Trzaskowskiego w Warszawie, a także odpowiedź, która najczęściej pojawiała się w komentarzach. „Budować kolejne linie metra! Wtedy wiele osób zrezygnuje z samochodów. Tylko zaczynać je od krańców, a nie od centrum. Poza centrum powinna być to linia napowietrzna” - pisze jeden z użytkowników. 

Przypomnijmy, że jeszcze w tym roku metro powiększy się o trzy stacje na Pradze/Targówku, a także trzy na Woli. W budowie jest też pozostały odcinek II linii metra (od Bródna na Bemowo). Trzaskowski, w kampanii wyborczej, zapowiedział też prace nad III linią metra (od Stadionu Narodowego, przez Gocławek, aż na Mokotów). W przyszłości ma powstać linia IV (Ursus) i V (Białołęka). 

"Zastanawiam się, czy jest sens ryć w ziemi, czy nie lepiej, taniej i łatwiej puścić metro nad ulicami?” - pisze jeden z użytkowników. Warszawa przyjęła zasadę, że buduje metro pod ziemią. Zmiana byłaby trudna technologicznie, bowiem obecnie działający tabor nie jest przystosowany do kursowania na powierzchni. Ale przecież SKM może pełnić rolę naziemnego metra. Może to jest rozwiązanie? 

Zobaczcie też:Metro na Targówku. Przeszliśmy tunelem między stacjami. Wkrótce pojadą nim pociągi
Priorytet rządów Rafała Trzaskowskiego w Warszawie, a także odpowiedź, która najczęściej pojawiała się w komentarzach. „Budować kolejne linie metra! Wtedy wiele osób zrezygnuje z samochodów. Tylko zaczynać je od krańców, a nie od centrum. Poza centrum powinna być to linia napowietrzna” - pisze jeden z użytkowników. Przypomnijmy, że jeszcze w tym roku metro powiększy się o trzy stacje na Pradze/Targówku, a także trzy na Woli. W budowie jest też pozostały odcinek II linii metra (od Bródna na Bemowo). Trzaskowski, w kampanii wyborczej, zapowiedział też prace nad III linią metra (od Stadionu Narodowego, przez Gocławek, aż na Mokotów). W przyszłości ma powstać linia IV (Ursus) i V (Białołęka). "Zastanawiam się, czy jest sens ryć w ziemi, czy nie lepiej, taniej i łatwiej puścić metro nad ulicami?” - pisze jeden z użytkowników. Warszawa przyjęła zasadę, że buduje metro pod ziemią. Zmiana byłaby trudna technologicznie, bowiem obecnie działający tabor nie jest przystosowany do kursowania na powierzchni. Ale przecież SKM może pełnić rolę naziemnego metra. Może to jest rozwiązanie? Zobaczcie też:Metro na Targówku. Przeszliśmy tunelem między stacjami. Wkrótce pojadą nim pociągi Metro Warszawskie / Materiały prasowe
Ostatnio, za pośrednictwem naszego Facebooka "Dzieje się w Warszawie", zapytaliśmy mieszkańców miasta o to, w jaki sposób można rozwiązać problem korków w Warszawie. Byliśmy ciekawy Waszych uwag, spostrzeżeń i propozycji zmian w Warszawie. Wybraliśmy najciekawsze propozycje. Kliknij w zdjęcie, aby je poznać.
od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto