Social Media Marketing Manager, Social Media Specialist, Social Media Animator, PR i Social Media Manager - internet pęka w szwach od liczby ogłoszeń rekrutacyjnych na stanowiska związane z wykorzystaniem mediów społecznościowych w działaniach marketingowych firm. Rośnie też liczba osób, które chciałyby się zajmować tym zawodowo.
- Konieczna jest znajomość podstaw zachowań człowieka w świecie nowych technologii, komunikacji wizualnej oraz spostrzegania obrazu. Bez tej wiedzy zrozumienie fenomenu Facebooka jest niemożliwe - znamy jedną stronę medalu - mechanizm działania serwisu społecznościowego oraz jego możliwości. Warto spojrzeć na niego z szerszej perspektywy, poznać przyczyny jego wad i ograniczeń oraz zastanowić się nad kierunkami rozwoju - tłumaczy Agata Pasikowska, członek Laboratorium Zaawansowanych Technologii w Psychologii, wykładowca Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej i pracownik Artegence, agencji mediów interaktywnych specjalizującej się w marketingu i reklamie elektronicznej.
Podczas warsztatów uczestnicy dowiedzą się m.in., jak tworzyć grupy, fanpage i budować społeczność, jak mierzyć efekty prowadzonej kampanii oraz jak w praktyce wykorzystać wiedzę o psychologii użytkownika. Zajęcia odbędą się w dniach 5-8 września 2011 r. w godz. 17-20 w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej przy ul. Chodakowskiej 19/31. Poprowadzi je Agata Pasikowska. Zgłoszenia można przesyłać na adres internetowy: [email protected].
Warsztaty odbywają się w ramach Strefy Młodzieży SWPS.
Codziennie najświeższe informacje z Warszawy na Twoją skrzynkę. Zapisz się do newslettera!
Jak przygotować się do rozmowy o pracę?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?