Bilety długookresowe aktywowane przed 16 sierpnia zachowały ważność. Można z nich korzystać do końca ich terminu (obecnie dotyczy to jednak już tylko biletów 90-dniowych). Należy jednak pamiętać o tym, by bilet z nowej taryfy zakodować na karcie dopiero po tym, gdy skończy się „stary” kontrakt.
Gdy posiadacz aktywnego biletu długookresowego ze starej taryfy będzie chciał zakodować na swojej WKM kontrakt według nowego cennika – stary bilet zostanie skasowany. Wynika to z tego, że wraz ze zmianą cen zmieniły się także kody biletów w systemie biletowym ZTM.
Czytaj także: "Kupię skasowany bilet ZTM, oczywiście w celach kolekcjonerskich". Czy używane bilety "okradają" ZTM
Pracownicy ZTM w Punktach Obsługi Pasażerów informują o tym posiadaczy „starych” biletów długookresowych. Na ekranach biletomatów są również wyświetlane ostrzegawcze komunikaty. Informacja w tej sprawie została przekazana również do Mennicy Polskiej i ASEC-u, obsługujących punkty kodowania kart w kioskach i salonikach prasowych.
Jeśli, mimo prób informowania o zmianach, pasażer zakoduje „nowy” i „stary” bilet zostanie skasowany, wystarczy, że zgłosi się do któregoś z POP-ów ZTM z reklamacją – odzyska pieniądze za niewykorzystaną część biletu bez potrącania opłaty manipulacyjnej.
Czytaj także: Nowa taryfa ZTM: Bilety jednorazowe do kupienia przez telefon
Codziennie najświeższe informacje z Warszawy na Twoją skrzynkę. Zapisz się do newslettera!
źródło: ZTM
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?