Wiosenne inspiracje kulinarne Beaty Śniechowskiej i sieci Kaufland

Materiał informacyjny
Udostępnij:

Zwyciężczyni II edycji programu MasterChef Beata Śniechowska i sieć Kaufland ruszają z nową serią filmowych inspiracji kulinarnych. W każdym wideo interaktywnego cyklu restauratorka zaproponuje widzom dwa alternatywne przepisy, a to internauci zdecydują, który z nich chcą zobaczyć. Pierwszy odcinek dostępny jest już na stronie www.kaufland.pl.

Nowa seria kulinarnych inspiracji Beaty Śniechowskiej i sieci Kaufland obejmie pięć interaktywnych materiałów wideo, w których restauratorka podzieli się z widzami modnymi i ciekawymi przepisami. Zwyciężczyni II edycji programu MasterChef w każdym z odcinków przygotowuje po dwie ciekawe propozycje kulinarne. To widz decyduje, który przepis chce zobaczyć, a klikając w interaktywne ikony, wybiera składniki, które zostaną wykorzystane, przy okazji dowiadując się więcej o ich właściwościach odżywczych. W premierowym materiale Beata Śniechowska porusza kwestię wiosennego detoksu, opartego na owocowych i warzywnych smoothie i shake’ach.

Przy okazji filmów Beata zachęca także do częstszego jedzenia świeżych produktów, zwłaszcza owoców i warzyw, z których słynie sieć Kaufland. Kulinarne propozycje restauratorki będą uwzględniały także wegetariańskie wersje popularnych potraw. W swoich propozycjach Beata Śmiechowska wykorzysta również wpisujące się w trend zdrowego żywienia produkty marek własnych sieci – ekologiczne produkty K-Bio, pozbawione glutenu i laktozy produkty K-free oraz wegańskie i wegetariańskie produkty K-take it veggie. Tym samym scenariusz cyklu wpisze się w regularnie podejmowane działania sieci Kaufland na rzecz wzrostu świadomości na temat znaczenia zdrowego żywienia na nasze samopoczucie i kondycję fizyczną.

Premiera nowego cyklu dostępna jest już od 28 marca na stronie www.kaufland.pl. W kolejnym materiale Beata Śniechowska zaproponuje m.in. przepisy na wielkanocną klasykę, czyli żurek i babkę wielkanocną.

Sieć Kaufland podjęła współpracę z Beatą Śniechowską w 2018 roku. Wówczas słynna restauratorka dzieliła się z widzami inspiracjami kulinarnymi na rodzinny obiad czy kolację wigilijną. Rekordowy odcinek śledziło ponad 1,7 mln osób.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Wiosenne inspiracje kulinarne Beaty Śniechowskiej i sieci Kaufland - Polska Times

Więcej informacji na stronie głównej Nasze Miasto
Dodaj ogłoszenie