W listopadzie 2007 roku władze Warszawy wydały decyzję, która określa dopuszczalną wielkość nośników na miejskich nieruchomościach - tzw. zarządzenie reklamowe. Po trzech latach Wydział Estetyki Przestrzeni Publicznej przypomina, że ten przepis jednak obowiązuje. Dlaczego po kilku latach? Jak podaje tvnwarszawa.pl, urzędnicy tłumaczą, że umów z reklamodawcami nie mogli rozwiązać. "Teraz to jednak istotnie się zmieni" - zapowiadają władze.
Oby to była prawda. Reklamy w przestrzeni publicznej jest coraz więcej. Centrum miasta jest tego najlepszym przykładem. Zgodnie z nowym-starym zarządzeniem wielkość reklam nie może przekroczyć trzech metrów kwadratowych w ścisłym centrum i dziewięć metrów kwadratowych. w innych dzielnicach. Do takiego porządku Warszawie jednak bardzo daleko. Przykładem może służyć Dolinka Służewiecka lub rejon Morskiego Oka na Mokotowie, gdzie przypadków niezgodnych z obowiązującą normą jest najwięcej.
Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?