Gigantyczna reklama przykrywała wszystkie cztery zewnętrzne ściany Dworca Centralnego przez okrągły miesiąc. Teraz została zdjęta i odsłoniła wyremontowaną elewację. Spełniły się zatem marzenia większości warszawiaków.
Problem z reklamą na dworcu był bardziej skomplikowany niż mogło się wydawać, mimo że chodziło o względy estetyczne. Zarząd dworca decyzję o przysłonięciu elewacji podjął bez konsultacji z projektantami z „Towarzystwa Projektowego”.
Czytaj także: Trwa walka o reklamy na Dworcu Centralnym. Prezes dworca odpowiada "Towarzystwu Projektowemu"
Zarząd dworca informuje, że reklamy będą zmieniane dwukrotnie w ciągu roku. Drugie "opakowanie" pojawi się tuż przed rozpoczęciem mistrzostw Europy, w czerwcu.
Czego możemy się spodziewać tym razem? Według regulaminu ekspozycji reklam na nośnikach reklamowych Dworzec Polski SA art. 1 ust. 1 - reklamą jest każdy materiał reklamowy włączając plakaty winyle, siatki, folie. Na co tym razem zdecyduje się zarząd dworca warszawskiego? Zobaczymy w czerwcu.
Codziennie najświeższe informacje z Warszawy na Twoją skrzynkę. Zapisz się do newslettera!
Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?