Zakupy premium w Designer Outlet Warszawa, zawsze 30-70% taniej. Ponad 130 marek do wyboru.

Materiał informacyjny Designer Outlet Warszawa
Lubimy dobre marki, a jeszcze bardziej dobre ceny. Dlatego w ostatnich latach nastąpił prawdziwy rozkwit sklepów outletowych i okazuje się, że dla wielu z nas są to już miejsca pierwszego wyboru, kiedy myślimy o zakupach modowych. Dzieje się tak ponieważ w centrach wyprzedażowych nie brakuje mocnych, znanych marek premium z szeroką ofertą trendową i doskonałej jakości kolekcjami. I choć za jakość jesteśmy skłonni zapłacić więcej, jednak nadal wszystko w ramach zdrowego rozsądku.

Jeszcze kilka lat temu myśląc o outlecie, pierwszym skojarzeniem były nieaktualne kolekcje i niższej jakości oferta. Te czasy już dawno przeszły do lamusa. Polskie centra outletowe osiągnęły, a nawet przeskoczyły poziom tych znanych z zagranicznych wycieczek na zachód Europy. Markowe, pięknie zaaranżowane salony, znane, lubiane brandy, szeroki wybór kolekcji, a wszystko dostępne w atrakcyjnych, zawsze niższych cenach przyciągają jak magnez.

Przykładem takiego błyskawicznego rozwoju centrum wyprzedażowego jest zlokalizowany zaledwie 30 minut od centrum Warszawy i 20 minut od Lotniska Chopina Designer Outlet Warszawa. To obecnie największy w Polsce outlet z modą premium, który oferuje ponad 130 marek fashion, beauty i lifestylowych.

Swoje salony mają tu renomowane marki z segmentu premium, niejednokrotnie będące ikonami w świecie mody i designu. Można znaleźć ubrania, obuwie, akcesoria i inne produkty znanych producentów, takich jak m.in. Boss, Furla, Liu Jo, MaxMara, Michael Kors, Swarovski, Tommy Hilfiger, Tous oraz wiele innych marek najwyższej jakości. Przez cały rok oferowanych w cenach niższych o 30 do 70%. To sprawia, że klienci coraz chętniej ruszają na zakupy do miejsca, gdzie za przystępną cenę mają możliwość zaopatrzenia się w wysokiej jakości trendy i kolekcje, które zazwyczaj są dostępne tylko w ekskluzywnych butikach lub domach mody. I to bez konieczności wydawania fortuny, co sprawia, że outlety stają się coraz bardziej popularne wśród osób poszukujących wysokiej jakości i modnych towarów. Ponadto, oferta wyprzedażowa daje również szansę na znalezienie unikatowych i nietypowych rzeczy, które nie są dostępne w tradycyjnych sklepach. Dlatego też coraz więcej osób decyduje się na zakupy w outletach, które z roku na rok zyskują na popularności.

Polacy zmienili priorytety zakupowe?

Jak wskazują obserwacje i badania rynkowe, w ostatnich latach zmieniliśmy sposób kupowania i przewartościowaliśmy ilość na jakość. Wolimy mieć jedną, wysokiej jakości rzecz, którą przez lata wykorzystamy w różnych stylizacjach, zamiast dwóch podobnych, które nie wytrwają z nami nawet jednego sezonu i szybko znajdą się w koszu na śmieci. Lubimy dobrze wyglądać, a dobry wygląd to przede wszystkim komfort, doskonała jakość tkaniny czy krój i wykonanie. Dla wielu z nas to też ulubiona marka, w ubraniach której czujemy się po prostu sobą, dlatego chętnie wybieramy brandy z półki premium, bo za ich pomocą definiujemy samych siebie, pokazujemy np. że odnosimy biznesowy sukces, radzimy sobie w życiu, przynależymy do grupy ludzi nam podobnych. Psychologia mody podkreśla fakt, że właśnie za pomocą ubrania chcemy potwierdzić, że jesteśmy dobrzy w tym, co robimy. Na przykład dobrej jakości garnitur czy zegarek mogą znacznie ułatwić spotkania biznesowe. Poza tym lubimy czuć się dobrze i… „luksusowo” i ten komfort zapewniamy sobie wybierając rzeczy wysokiej jakości czy sprawdzonej marki. Nieważne, czy odpoczywamy w domowych pieleszach, spędzamy aktywnie czas lub pokonujemy własne słabości podczas wypadów outdoorowych, nadal chcemy otaczać się markowymi przedmiotami i ubraniami. To cześć naszej popkultury, trend, na który coraz więcej z nas może sobie pozwolić, w dużej mierze właśnie dzięki bogatej ofercie centrów wyprzedażowych.

Potwierdzają to wyniki przeprowadzonych niedawno w Designer Outlet Warszawa badań. Wykazały one, że wśród klientów centrum notuje się wysokie przełożenie wizyt na zakupy, przede wszystkim w dwóch głównych obszarach produktowych: modowym oraz sportowym. Uśredniając ponad 67% wizyt kończy się zakupami w salonach z ofertą fashion, a 65% w segmencie sport i outdoor. To wysokie wskaźniki.

Do Designer Outlet Warszawa na polowanie na okazje.

Większość kupujących odwiedza centrum wyprzedażowe z konkretnym planem lub potrzebą: wymienić garderobę po kończącym się sezonie letnim czy zimowym; wyposażyć dzieci do szkoły, czy znaleźć kreację na specjalną okazję. Ale dużym determinantem przyjazdu do outletu jest polowanie na okazje. Przystępne, niższe nawet o 70% ceny i zróżnicowane kolekcje, zwykle niedostępne nigdzie indziej oraz unikatowe marki w Designer Outlet Warszawa – często jedyne w kraju – kuszą, by spędzić tu czas i przejrzeć oferty większej niż zakładana liczby sklepów. Sprawić sobie przyjemność zakupem tylko dla siebie czy dla najbliższych. Tym bardziej, że tu okazje cenowe są dostępne na co dzień.

W moim stylu.

Tak brzmi hasło podwarszawskiego outletu. I tę indywidualność można znaleźć tu na każdym kroku. To przede wszystkim wspomniany ogromny wybór marek, gdzie z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie, to ekscytujące doświadczenie zakupowe, jakie daje polowanie na okazje, cykliczne i zaskakujące akcje rabatowe i coś jeszcze… W centrum czeka przyjemność płynąca nie tylko z zakupów. Architektura tego niezwykłego miejsca jest jedyna w swoim rodzaju, nawiązuje do zabudowań warszawskiej Starówki z charakterystycznymi uliczkami i zdobieniami. Wędrując pasażami handlowymi można odnieść wrażenie, że przechadzamy się zaułkami starej Warszawy, piękna i komfortowa strefa restauracyjna zaprasza do odpoczynku przy posiłku na miękkich kanapach lub przy stylizowanych stolikach wśród naturalnej zieleni.

Jeśli jeszcze nie mieliście okazji odwiedzić tego centrum, lub dawno Was tam nie było, zapraszamy do Piaseczna. Szczególnie, że już 27 kwietnia możecie przy okazji zrobić coś pożytecznego dla środowiska - przyczynić się do zmniejszenia ilości odpadów tekstylnych. Tego dnia zaplanowana jest akcja „Sadzonka za ubranie”. Zabierzcie z sobą ubrania, których już nie potrzebujecie i oddajcie je do recyklingu. Za każde 2 kg tekstyliów możecie odebrać roślinkę, która udekoruje wasz balkon, doniczkę lub ogródek.
Zapraszamy.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto