Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Znamy najlepsze kampanie społeczne roku 2013 [wideo]

Redakcja
7 maja w Teatrze Kamienica w Warszawie wręczono nagrody dla ...
7 maja w Teatrze Kamienica w Warszawie wręczono nagrody dla ... kadr z youtube
7 maja w Teatrze Kamienica w Warszawie wręczono nagrody dla najlepszych kampanii społecznych roku 2013.

Zobacz: Śpiewająca kupa chce Ci coś powiedzieć [wideo]

Jurorzy oceniali kreację, działania komunikacyjne i efektywność kampanii. Najlepszą kampanią organizacji pozarządowych okrzyknięto "Bardzo Dobre Maniery" Polskiego Czerwonego Krzyża. Doceniono ją za prosty i precyzyjny przekaz.

Tytuł Kampanii Społecznej Roku w kategorii kampanie lokalne odebrali ex aequo Spartanie Dzieciom za „Spartanie Dzieciom – Biegniemy dla Stasia” oraz Fundacja Zmiana za pomysł na akcję popularyzacyjną "Książki w pudle", czyli kampanie "Majewskich posadzili".

W kategorii kampanie firm zwyciężyła kampania "Ciśnienie na życie", która zachęca do regularnych badań ciśnienia krwi. Nagrodę za marketing zaangażowany społecznie odebrała kampania „Paka dla bezdomniaka”, która propaguje pomoc bezdomnym zwierzętom.

W gronie zwycięzców znalazła się także kampania 1% Fundacji Hospicyjnej „Ta reklama jest zrobiona dla pieniędzy”. Jej hasłem jest przekształcony cytat z piosenki „Mamona” zespołu Republika.

Internauci także mogli oceniać akcje społeczne. Za najlepszą kampanię w kategorii akcje zaangażowane społecznie wygrała kampania motopomocni.pl.

Jury nie przyznało nagrody w kategoriach: kampanie instytucji publicznych i kampanie o tematyce zdrowotnej.

Nasze serca, podobnie jak serca jurorów oceniających w kategorii świat skradła kampania hiszpańskiej fundacji ANAR. Ma ona na celu pomoc dzieciom bitym i maltretowanym. Jak działa na odbiorce? Sami zobaczcie.

Zwycięzcy:

** Kampanie organizacji pozarządowych: **"Bardzo Dobre Maniery"
nadawca - Polski Czerwony Krzyż, wykonawca - Cheil Polska

Kampanie lokalne: "Spartanie Dzieciom - Biegniemy dla Stasia"
nadawca - Spartanie Dzieciom, wykonawca - Partner of Promotion/Majewskich "Posadzili"
nadawca - Fundacja Zmiana, wykonawca - LokaLove

Kampanie 1%: "Ta reklama jest zrobiona dla pieniędzy"
nadawca - Fundacja Hospicyjna, wykonawca - Mr. Bloom

Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm:
"Ciśnienie na życie"
nadawca - Polfa Warszawa Grupa Polpharma, wykonawca: Telescope, Procontent

Marketing zaangażowany społecznie (CRM): "Paka dla Bezdomniaka"
nadawca: Fundacja VIVA! Akcja dla zwierząt oraz Keko.pl, wykonawca: AtomClick

Świat: "Sólo para niños"
nadawca: Fundación ANAR, wykonawca: Grey Spain, kraj: Hiszpania

Akcje zaangażowane społecznie: "Motopomocni.pl"

Wyróżnieni:

Kampanie organizacji pozarządowych: "Nie mażę się, ale marzę o..."

Kampanie instytucji publicznych:
"The Most Wanted App"

Kampanie lokalne: "Przyjaciół się nie wyrzuca"

Kampanie o tematyce zdrowotnej: "Rak. To się leczy!"

Kampanie 1%: "Pieniądze mogą pokonać raka"

Wyróżnienie specjalne Jury: "Tata Julki"

Agnieszka Gałczyńska

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na slaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto