Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115. Z jakimi problemami najczęściej dzwonią mieszkańcy?

Redakcja
W 2020 r. mieszkańcy kontaktowali się z Warszawa 19115 aż 666 058 razy (21 716 mniej zgłoszeń w porównaniu z 2019 r.), z czego 372 761 to zgłoszenia interwencyjne (mniej o 36 388 interwencji), a 215 893 zgłoszenia informacyjne (więcej o 14 168 w stosunku do 2019 r.). Interwencje w 2020 r. stanowiły 56 proc. wszystkich zgłoszeń (w 2019 r. 59,9 proc.), a zapytania informacyjne 32,4 proc. (w 2019 r. 29,3 proc).

Dynamika zgłoszeń
Tylko w marcu 2020 r. mieszkańcy kontaktowali się 50 163, tj. o ponad 4 tys. więcej niż rok wcześniej. Najwięcej zgłoszeń – aż 56 852 przyjęto we wrześniu 2020 r., w tym 35 024  interwencji i 21 828 próśb o informację. Okres wiosenny (marzec-kwiecień) i jesienny (wrzesień-październik) są zazwyczaj najintensywniejszymi miesiącami w całym roku.

Kanały kontaktu
Ograniczenia w przemieszczaniu się w 2020 r. wpłynęły także na sposób korzystania z kanałów kontaktu w stosunku do wcześniejszego roku. Mniejsze zainteresowanie było aplikacją mobilną, większe - portalem internetowym, e-mailem czy czatem. Mieszkańcy rzadziej korzystali z telefonu jako kanału kontaktu z Warszawa 19115.
W 2020 r. mieszkańcy kontaktowali się z Warszawa 19115 aż 666 058 razy (21 716 mniej zgłoszeń w porównaniu z 2019 r.), z czego 372 761 to zgłoszenia interwencyjne (mniej o 36 388 interwencji), a 215 893 zgłoszenia informacyjne (więcej o 14 168 w stosunku do 2019 r.). Interwencje w 2020 r. stanowiły 56 proc. wszystkich zgłoszeń (w 2019 r. 59,9 proc.), a zapytania informacyjne 32,4 proc. (w 2019 r. 29,3 proc). Dynamika zgłoszeń Tylko w marcu 2020 r. mieszkańcy kontaktowali się 50 163, tj. o ponad 4 tys. więcej niż rok wcześniej. Najwięcej zgłoszeń – aż 56 852 przyjęto we wrześniu 2020 r., w tym 35 024 interwencji i 21 828 próśb o informację. Okres wiosenny (marzec-kwiecień) i jesienny (wrzesień-październik) są zazwyczaj najintensywniejszymi miesiącami w całym roku. Kanały kontaktu Ograniczenia w przemieszczaniu się w 2020 r. wpłynęły także na sposób korzystania z kanałów kontaktu w stosunku do wcześniejszego roku. Mniejsze zainteresowanie było aplikacją mobilną, większe - portalem internetowym, e-mailem czy czatem. Mieszkańcy rzadziej korzystali z telefonu jako kanału kontaktu z Warszawa 19115. UM Warszawa
W 2020 r. mieszkańcy kontaktowali się z Warszawa 19115 ponad 666 tysięcy razy. Najwięcej było zgłoszeń interwencyjnych i informacyjnych. W jakiej sprawie kontaktowali się mieszkańcy? W których dzielnicach było najwięcej zgłoszeń? Stołeczny ratusz przygotował raport za miniony rok. Kliknij w zdjęcie, by sprawdzić, do czego warszawiacy wykorzystują numer 19115.
od 7 lat
Wideo

Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto