LHI sp. z o.o., realizująca inwestycję biurowo-handlową Chmielna 25 zleciła wykonanie analizy demograficznej ulicy i jej bliskiego otoczenia pod kątem zbadania potencjału handlowego tego rejonu oraz oczekiwań mieszkańców stolicy.
Z analizy wynika, że aż 30 proc. przechodniów jako cel wizyty deklaruje zakupy i 23 proc. jedzenie na mieście. Jednocześnie 55 proc. odwiedzających ul. Chmielną deklaruje, że dokonuje w okolicy zakupów.
Pogrom na testach na prawo jazdy trwa!
Analiza wskazuje, że w granicach 15 minut pieszo od inwestycji Chmielna 25 mieszka ponad 22 tys. osób i pracuje około 175 tys. ludzi. Ruch pieszy w rejonie obiektu zmierzony w ciągu tygodnia, od poniedziałku do piątku w godzinach 10 - 19, wynosi 233 tys. przechodniów.
Ankietowani deklarują, że chcieliby, aby na ul. Chmielnej powstały przede wszystkim sklepy odzieżowe oraz spożywcze. Chętnie widzieliby tutaj także sklepy z elektroniką i multimediami, sklepy obuwnicze oraz drogerie.
Najwięcej osób przemieszczających się w tygodniu ul. Chmielną stanowi grupa 20-39 latków, a w ciągu weekendu ponad 50 proc. przechodniów to ludzie w wieku 20-39 lat. Ciekawostką wynikająca z badania jest fakt, że w ciągu tygodnia wśród przechodniów proporcja mężczyzn i kobiet jest zbliżona, natomiast w weekend decydującą większość stanowią kobiety (ponad 70 proc. ruchu).
Polecamy: | |||
Burn Selector Festival | URSYNALIA 2013 | Temat Rzeka nad Wisłą | Noc Muzeów 2013 Warszawa |
Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?