"To miało być śmieszne czy promujące film ?", "Dajcie namiar na agencję, która to wymyśliła i wy***. Wyślę im jutro wieniec z okazji walentynek", "(...) straciłem 109 sekund życia na oglądaniu tej żenady!!!" - to tylko niektóre z komentarzy pod filmem "John McClane w Warszawie" na YouTube, który ma promować polskę premierę filmu "Szklana Pułapka 5".
Film utrzymany jest w konwencji relacji dziennikarskiej z akcji na jednej z warszawskich ulic. Możemy oglądać rozbity samochód, z którego wybiega po chwili postać - wyglądająca z daleka jak John McClane, czyli grany przez Bruce'a Willisa główny bohater filmów z serii "Szklana Pułapka". Premiera nowego filmu w Polsce odbędzie się 14 lutego.
Kreatywny film nie spodobał się jednak internautom. Także my, oglądając go, zastanawialiśmy nad ideą niektórych scen. Internauci nie raz komentowali spoty, reklamy, kampanie społeczne. Często opinie te były negatywne, jak w przypadku akcji "Czytaj - podrywaj" zorganizowanej przez studentów z Krakowa.
A wam jak się podoba ta reklama?
Zerknij na najchętniej czytane materiały | |||
Koncerty w Warszawie | Aero 2: darmowy internet | Polska - Ukraina | Nowa warszawa |
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?