Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Amfiteatr w Opolu nie dla zwiedzających

Redakcja
Amfiteatr w Opolu
Amfiteatr w Opolu Mariusz Jarzombek
Wart ponad 32 miliony złotych obiekt na początku czerwca uzyskał pozwolenie na użytkowanie.

Na razie jednak w Narodowym Centrum Polskiej Piosenki nie zamierzają wpuszczać wycieczek czy turystów, którzy dawniej bez problemu wchodzili nawet na scenę.
- To nie jest tak, że nie chcemy - zastrzega Rafał Poliwoda, dyrektor NCPP. - Po pierwsze problemem jest liczba koncertów, w tym niedzielny, który będzie pokazywany w telewizji i wymaga zbudowania specjalnej scenografii. Po drugie tak naprawdę amfiteatr w Opolu nie jest jeszcze w 100 procentach skończony.
Bo choć na scenie zainstalowano już jeden z największych ekranów diodowych w Polsce, to nadal brakuje pełnego wyposażenia multimedialnego, w tym ekranów LCD i multimedialnych kiosków muzycznych.
Te pojawią się w lipcu, ale mimo to dyrektor NCPP nie chce na razie deklarować, od kiedy umożliwi zwiedzanie amfiteatru oraz zorganizuje dzień otwarty obiektu.
Zamknięty amfiteatr w Opolu. Artykuł dziennikarza obywatelskiego
- Myślimy o takiej imprezie, ale teraz najważniejsze są dla nas koncerty - przyznaje Poliwoda. - Wiem, że opolanie są ciekawi amfiteatru, ale na razie zapraszam ich na koncerty. Jest w czym wybierać i chyba każdy będzie mógł znaleźć coś interesującego dla siebie.
Ale na koncerty nie przyjdą turyści, którzy na razie obiekt oglądają z daleka. Wiceprezydent Arkadiusz Wiśniewski, odpowiedzialny za promocję Opola, od nas dowiedział się, że amfiteatru na razie nie można zwiedzać.
- Koncertów i imprez jest rzeczywiście dużo, ale porozmawiam z panem dyrektorem, aby jak najszybciej umożliwić zwiedzanie obiektu - zapowiada Wiśniewski. - Wprawdzie prawdziwym magnesem dla turystów będzie dopiero Muzeum Polskiej Piosenki, ale ono powstanie w 2013 roku, a my już teraz powinniśmy chwalić się i pokazywać nowy amfiteatr.
Michał Bajor twarzą NCPPChoć na razie amfiteatru nie można zwiedzać, to dziś rozpoczyna się pierwsza odsłona kampanii promocyjnej Narodowego Centrum Polskiej Piosenki. Spoty pojawią się w radiu, a przygotowywane są także telewizyjne reklamówki, na których do Centrum Polskiej Piosenki będzie zapraszał piosenkarz Michał Bajor. Niebawem zobaczymy też dwa foldery o NCPP. Jeden dla turystów, a drugi dla ludzi z branży muzycznej. Urząd miasta - który na razie finansuje i organizuje większość imprez - chce, by w przyszłości obiekt zarabiał na siebie dzięki wynajmowaniu go firmom organizującym imprezy i koncerty.

od 12 lat
Wideo

Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto