Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Bezkolizyjne skrzyżowania miały rozwiązać problem korków w Dolinie Służewieckiej. Jednak nie powstaną?

Monika Golonka
Monika Golonka
Co z budową bezkolizyjnych skrzyżowań w Dolinie Służewieckiej? - Rafał Trzaskowski wycofuje się z kolejnej obietnicy. Mieszkańcy Ursynowa jeszcze przez wiele lat postoją w korkach - alarmuje radny m. st. Warszawy Sebastian Kaleta.
Co z budową bezkolizyjnych skrzyżowań w Dolinie Służewieckiej? - Rafał Trzaskowski wycofuje się z kolejnej obietnicy. Mieszkańcy Ursynowa jeszcze przez wiele lat postoją w korkach - alarmuje radny m. st. Warszawy Sebastian Kaleta. Marcin Obara/Polska Press archiwum
Co z budową bezkolizyjnych skrzyżowań w Dolinie Służewieckiej? - Rafał Trzaskowski wycofuje się z kolejnej obietnicy. Mieszkańcy Ursynowa jeszcze przez wiele lat postoją w korkach - alarmuje radny m. st. Warszawy Sebastian Kaleta. Dalsza część artykułu poniżej.

- Problem korków w Dolinie Służewieckiej i na przejeździe z Wilanowa powinien zostać rozwiązany natychmiast. To jeden z trzech pilnych tematów drogowych do załatwienia - mówił jeszcze w trakcie kampanii wyborczej Rafał Trzaskowski, zapowiadając budowę serii bezkolizyjnych skrzyżowań wzdłuż Doliny Służewieckiej i al. Sikorskiego (od al. Jana Rodowicza „Anody” do ul. Czarnomorskiej na Stegnach).

ZOBACZ TEŻ:

Wąskie gardło między Włochami a Bemowem. Dźwigowa za skrzyżowaniem z Połczyńską zwęża się do jednego pasa ruchu w każdą stronę. W godzinach szczytu stoimy tam w długim korku.

Najgorsze skrzyżowania w Warszawie. 10 miejsc, których nie l...

Od czasu tej wypowiedzi minął już ponad rok, a w temacie zakorkowanej codziennie trasy wciąż nic się nie zmieniło. Sebastian Kaleta, warszawski radny z ramienia PiS, w interpelacji zwrócił się więc do prezydenta Rafała Trzaskowskiego z pytaniem o realizację obietnicy. Jaką odpowiedź otrzymał?

Przebudowa Doliny Służewieckiej pod znakiem zapytania

Przebudowa ciągu ulic Dolina Służewiecka - Sikorskiego - Witosa, stanowiących przedłużenie Trasy Siekierkowskiej, będzie analizowana po zakończeniu budowy Południowej Obwodnicy Warszawy - czytamy w odpowiedzi na interpelację radnego.

Przewodnicząca rady m.st. Warszawy Ewa Malinowska-Grupińska argumentuje decyzję ratusza tym, że oddanie do użytku POW ma znacząco wpłynąć na rozkład natężenia ruchu pojazdów m.in. w rejonie Doliny Służewieckiej.

Z tego powodu, jak twierdzi Malinowska-Grupińska, po ukończeniu inwestycji konieczne będzie przeprowadzenie ponownej analizy zasadności budowy bezkolizyjnych skrzyżowań. Po raz kolejny trzeba będzie również przeanalizować rozwiązania projektowe dla skrzyżowań znajdujących się w ciągu przedłużanej Trasy Siekierkowskiej.

Oznacza to, że w najbliższym czasie nie należy spodziewać się poprawy sytuacji w Dolinie Służewieckiej.

ZOBACZ TEŻ:

Aktywiści miejscy argumentują, że strefa płatnego parkowania (SPP) powinna funkcjonować dłużej niż tylko do godziny osiemnastej, kiedy trwa jeszcze wieczorny szczyt komunikacyjny. Takie rozwiązanie obecne jest np. w Krakowie, gdzie opłaty należy wnosić do godziny 20:00. Jednak w skali kraju nie jest to rozwiązanie oczywiste. W Katowicach, na przykład za parkowanie płacimy jedynie do godziny... 16:30.

Korki Warszawa. Jak walczyć z zatłoczonymi ulicami? Przykład...

Południowa Obwodnica Warszawy. Spektakularna budowa mostu na...


emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto