Centrum Medycznym Beauty Medica o nowościach w medycynie estetycznej na sezon jesień/zima 2018 r.

Materiał partnera zewnętrznego
16 kwietnia 2018 roku w Kinotece w Warszawie, odbyła się konferencja prasowa Centrum Medycznego Beauty Medica, które znajduje się w Pałacu Kultury i Nauki. Zaproszeni goście mieli możliwość wysłuchania debaty ekspertów z dziedziny medycyny estetycznej na temat nowości, jakie pojawią się w najbliższym czasie na rynku warszawskim kliniki. Wśród zaproszonych mediów można było dostrzec kilka Gwiazd, w tym ambasadorów Kliniki – Tomasza Kammela oraz Gosię Gałkowską.

Przybyli punktualnie goście zostali powitani przez prowadzącego debatę, Tomasza Kammela oraz Marcina Januska Manager ‘a z Centrum Medycznego Beauty Medica, koordynator ‘a do obsługi osób VIP. Pierwsza część spotkania poświęcona była debacie na temat trendów jakie będą panowały w medycynie estetycznej w sezonie jesień/zima 2018 r.

Jako pierwszy w tym zakresie opowiadał przedstawiciel Beauty Medica - Pan Marcin Janusek. Mówił że skóra jest największym narządem, stanowiącym integralną część ciała i że w obecnych czasach było by grzechem, aby o nią nie zadbać. Zaprezentował zalety kroplówek witaminowych pomagających w szybkiej regeneracji organizmu, polepszeniu stanu zdrowia, kondycji fizycznej. Zaznaczył, że kroplówki dostępne w Centrum Medycznym Beauty Medica jako jedyne na polskim rynku pochodzą ze Stanów Zjednoczonych. Od Pana Januska goście mogli usłyszeć również o holistycznym podejściu do piękna, gdzie medycyna estetyczna nie jest agresywną formą dbania o siebie, a także że misją Centrum Medycznego Beauty Medica nie jest zmienianie wyglądu pacjentów, a jedynie poprawiania jakości skóry, po to aby była ona pełna blasku, jakości i zdrowia. Na zakończenie swojego wystąpienia powiedział również o rosnącym zainteresowaniu Panów medycyną estetyczną. Aż 45-50% mężczyzn to klienci Centrum Medycznego Beauty Medica.

Kolejnym prelegentem był Dr Robert Kasperek, lekarz chorób wewnętrznych i medycyny estetycznej reprezentujący podczas konferencji markę Keymed. Pan Doktor mówił o „PLASMA COMPLEX”, naturalnej biostymulacji komórkami macierzystymi. Jest to autologiczny zabieg wykorzystujący synergistyczne działanie komórek macierzystych z fibryną strukturalną w zabiegach medycyny estetycznej. Keymed jako jedyna firma w Polsce posiadamy w swojej ofercie zestawy do pozyskania trzech autologicznych frakcji: osocza bogatopłytkowego PRP, płynnej fibryny bogatopłytkowej I-PRF oraz zaawansowanej fibryny bogatopłytkowej A-PRF.

Podczas debaty można było usłyszeć również damski punkt widzenia w zakresie nowości w medycynie estetycznej. Tym kobiecym głosem była Pani Małgorzata Rozmysłowska, wyłączny dystrybutor marki SKIN UP na Polskę. Mówiła o nowoczesnym, małym i przenośnym urządzeniu które przy pomocy ultradźwięków aplikuje na skórę niezbędne substancje odżywcze, dzięki czemu nasza skóra może być zawsze odpowiednio nawilżona.

Debatę zakończyła rozmowa z Maciejem Opielą,przedstawicielem firmy EMI, która w swojej ofercieposiada szeroki wybór sprzętu medycznego oraz wysokiej jakości preparatów dla gabinetów oraz klinik medycyny estetycznej. Na śniadaniu prasowym został zaprezentowany najnowszy preparat do odnowy kolagenowej NITHYA. Kolagen Typu I Nithya jako jedyny kolagen na rynku występuje w dwóch stężeniach – do twarzy i do ciała, jego zadanie opiera się również na innowacyjnym – holistycznym podejściu do pacjenta . Od 25 roku życia każdy człowiek traci 1% własnego kolagenu, a dzięki iniekcjom kolagenu lekarze są w stanie pobudzić organizm do silnej regeneracji i odnowy utraconego kolagenu pod skórą, zwalczyć wiotkość skóry i ponownie zyskać naturalny i piękny jej wygląd.
W drugiej części spotkania goście zostali zaproszeni na zwiedzanie Kliniki oraz wiosenny poczęstunek. Na zakończenie otrzymali upominki w postaci zaproszeń na zabiegi do Centrum Medycznym Beauty Medica.

W drugiej części spotkania goście zostali zaproszeni na zwiedzanie Kliniki oraz na wiosenny poczęstunek. Na zakończenie otrzymali upominki w postaci zaproszeń na zabiegi do Centrum Medycznym Beauty Medica.

Partnerami wydarzenia byli: Huawei, Kinoteka, KeyMed, Skin Up, EMI.

Szczegółowe informacje na temat konferencji można znaleźć pod poniższym linkiem:

Więcej o Centrum Medycznym Beauty Medica na:
http://beautymedica.warszawa.pl/https://www.facebook.com/BEAUTYMEDICAWARSZAWA/

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto