Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Jest zgoda na nową nazwę Hali Mistrzów. Czy znajdzie się sponsor?!

Marcin Gołembiewski
Marcin Gołembiewski
Dach Hali Mistrzów odnowiony, ale bez nazwy
Dach Hali Mistrzów odnowiony, ale bez nazwy Wojciech Alabrudziński
Władze miasta nie mają nic przeciwko sprzedaży praw do nazwy Hali Mistrzów.

Dziesięć tygodni trwał remont dachu Hali Mistrzów. Kosztował aż 640 tys. zł. Zakres robót obejmował wymianę poszycia dachu. Nowością, jest zainstalowanie instalacji antyoblodzeniowej, która włącza się automatycznie. Niestety, pieniędzy nie wystarczyło już na odtworzenie napisu. To jest bowiem koszt rzędu 100 tys. zł.Niedawno zaproponowaliśmy, żeby zastanowić się nad sprzedażą praw do nazwy (tzw. naming rights) obiektu sportowego. To popularny ostatnio zabieg marketingowy, który mógłby przynieść miastu pieniądze.- Na pewno to ciekawy pomysł, naprawdę jestem otwarty na wszelkie sugestie w tym zakresie. - mówi Andrzej Pa-łucki, prezydent Włocławka. - Jednak widząc problemy innych miast, na przykład Torunia z Motoareną, nie będziemy rozpoczynać sami szukania firmy, ogłaszać konkursu, przetargu. Jeżeli sam reklamodawca zgłosi się z propozycją, jesteśmy otwarci na rozmowy. Na pewno pozyskane fundusze byłyby przeznaczane na wspieranie sportu dzieci i młodzieży.Co się dzieje z toruńską Motoareną. Władze grodu Kopernika chcą 2 mln zł co roku przez cztery lata od sponsora, który przejąłby nazwę stadionu im. Mariana Rosego. Miasto ogłosiło przetarg, ale na razie nie znalazł się chętny.Szef koszykarskiego Anwilu też nie widzi przeszkód w sprzedaży praw do nazwy hali, jednak pod pewnymi warunkami.- W obecnej sytuacji gospodarczej każdy sposób zarabiania pieniędzy jest dobry - dodaje Zbigniew Polatowski, prezes WTK SSA Anwil. - Przy sprzedaży nazwy postawiłbym pewne warunki. Przede wszystkim sponsorem może być firma, która nie jest konkurentem dla największych beneficjantów hali, czyli koszykówki i firm z nią związanych, to znaczy Orlenu i Anwilu. Uważam, że klub byłby głównym promującym halę i jej nową nazwę, w tej sytuacji według mnie powinien mieć udział w zyskach z tego tytułu.Kibice w większości nie mają zastrzeżeń do sprzedaży nazwy. Potrzeba więc "tylko" sponsora. Czy się znajdzie? Czas pokaże.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto