Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115. Z jakimi problemami najczęściej dzwonią mieszkańcy?

Redakcja
W 2020 r. mieszkańcy kontaktowali się z Warszawa 19115 aż 666 058 razy (21 716 mniej zgłoszeń w porównaniu z 2019 r.), z czego 372 761 to zgłoszenia interwencyjne (mniej o 36 388 interwencji), a 215 893 zgłoszenia informacyjne (więcej o 14 168 w stosunku do 2019 r.). Interwencje w 2020 r. stanowiły 56 proc. wszystkich zgłoszeń (w 2019 r. 59,9 proc.), a zapytania informacyjne 32,4 proc. (w 2019 r. 29,3 proc).

Dynamika zgłoszeń
Tylko w marcu 2020 r. mieszkańcy kontaktowali się 50 163, tj. o ponad 4 tys. więcej niż rok wcześniej. Najwięcej zgłoszeń – aż 56 852 przyjęto we wrześniu 2020 r., w tym 35 024  interwencji i 21 828 próśb o informację. Okres wiosenny (marzec-kwiecień) i jesienny (wrzesień-październik) są zazwyczaj najintensywniejszymi miesiącami w całym roku.

Kanały kontaktu
Ograniczenia w przemieszczaniu się w 2020 r. wpłynęły także na sposób korzystania z kanałów kontaktu w stosunku do wcześniejszego roku. Mniejsze zainteresowanie było aplikacją mobilną, większe - portalem internetowym, e-mailem czy czatem. Mieszkańcy rzadziej korzystali z telefonu jako kanału kontaktu z Warszawa 19115.
W 2020 r. mieszkańcy kontaktowali się z Warszawa 19115 aż 666 058 razy (21 716 mniej zgłoszeń w porównaniu z 2019 r.), z czego 372 761 to zgłoszenia interwencyjne (mniej o 36 388 interwencji), a 215 893 zgłoszenia informacyjne (więcej o 14 168 w stosunku do 2019 r.). Interwencje w 2020 r. stanowiły 56 proc. wszystkich zgłoszeń (w 2019 r. 59,9 proc.), a zapytania informacyjne 32,4 proc. (w 2019 r. 29,3 proc). Dynamika zgłoszeń Tylko w marcu 2020 r. mieszkańcy kontaktowali się 50 163, tj. o ponad 4 tys. więcej niż rok wcześniej. Najwięcej zgłoszeń – aż 56 852 przyjęto we wrześniu 2020 r., w tym 35 024 interwencji i 21 828 próśb o informację. Okres wiosenny (marzec-kwiecień) i jesienny (wrzesień-październik) są zazwyczaj najintensywniejszymi miesiącami w całym roku. Kanały kontaktu Ograniczenia w przemieszczaniu się w 2020 r. wpłynęły także na sposób korzystania z kanałów kontaktu w stosunku do wcześniejszego roku. Mniejsze zainteresowanie było aplikacją mobilną, większe - portalem internetowym, e-mailem czy czatem. Mieszkańcy rzadziej korzystali z telefonu jako kanału kontaktu z Warszawa 19115. UM Warszawa
Udostępnij:
W 2020 r. mieszkańcy kontaktowali się z Warszawa 19115 ponad 666 tysięcy razy. Najwięcej było zgłoszeń interwencyjnych i informacyjnych. W jakiej sprawie kontaktowali się mieszkańcy? W których dzielnicach było najwięcej zgłoszeń? Stołeczny ratusz przygotował raport za miniony rok. Kliknij w zdjęcie, by sprawdzić, do czego warszawiacy wykorzystują numer 19115.

Media obecne terenie przygranicznym. Znamy zasady.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie