„Noc U2” odbędzie się w 21 kinach sieci Multikino i Silver Screen w całej Polsce! W piątek (17 lipca) o godz. 22:00 rozpocznie się wyjątkowy pokaz aż 3 koncertów U2! Wybrane wydarzenia z katalogu grupy U2 pozwolą spędzić wszystkim fanom niepowtarzalną noc w wykonaniu legendarnej grupy pod przewodnictwem Bono.
„Noc U2” to ponad 360 minut materiału koncertowego! Zobaczymy 3 genialne, wyrywające z fotela kinowego koncerty, z których każdy został zrealizowany w innym okresie działania grupy. Będą to:
- PopMart - Live From Mexico City (1997),
- Go Home - Live From Slane Castle (2001),
- Vertigo - Live From Chicago (2005).
Vertigo Tour: Live In Chicago 2005 (YouTube)
W Warszawie „Noc U2” odbędzie się w kinach: Silver Screen Mokotów, Silver Screen Targówek, Silver Screen Wola, Multikino Ursynów, Multikino Złote Tarasy.
Ceny biletów na „NOC U2”: 15 zł normalny, 10 zł dla posiadaczy kart Multikinomaniaka lub Silver Club w kinach Silver Screen), a także posiadaczy telefonów w sieci ERA, TAK TAK i HEYAH.
„Noc U2” odbywa się w ramach cyklu imprez „Era muzyki na wielkim ekranie”. Szczegóły na www.multikino.pl, www.silverscreen.pl oraz www.muzyka.era.pl
UWAGA! KONKURS!
Mamy dla Was po 2 podwójne zaproszenia do każdego z kin w Warszawie, w których odbędzie się Noc Kina 2009 (Silver Screen Mokotów, Silver Screen Targówek, Silver Screen Wola oraz Multikino Złote Tarasy i Multikino Usynów).
Chcesz otrzymać jedno z nich? Zapraszamy do komentarzy pod artykułem.
Temat: Który z utworów U2 kochasz najbardziej... i dlaczego?
Na komentarze czekamy do 15 lipca 2009. Najciekawsze nagrodzimy zaproszeniami. Wyniki konkursu opublikujemy 16 lipca 2009 pod artykułem.
* Konkurs nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach losowych i zakładach wzajemnych z późniejszymi nowelizacjami. Nagrody w konkursie otrzymają autorzy najciekawszych komentarzy. O wyborze zwycięzców zadecyduje jury, w skład którego wejdą przedstawiciele redakcji MM Warszawa.
Uczestnikiem konkursu może być każda osoba fizyczna, pod warunkiem, że nie jest pracownikiem / współpracownikiem firmy Media Regionalne Sp. z o.o. (wydawca MM Warszawa) lub podmiotów od niej zależnych.
KONKURS ROZWIĄZANY!
Podwójne zaproszenia otrzymują:
c97
tusz
Żoliborek
Ze zwycięzcami skontaktujemy się mailowo.
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?